Loteria de Nadal 2025
B9 de Badalona
Milagros Tolón
Comicis a Extremadura
Tiroteig a Johannesburg
Dossier Epstein
Tales il·legals arbres
Mort violenta Molins de Rei
Inuncat
Oficines Correus Extremadura
Selectivitat 2026 (PAU)
Bustos cas Mercuri
Vila-real Barça
Girona Atlètic de Madrid
Brahim Díaz Marroc

Barcelona

L'agència de viatges dels espanyolistes que no van arribar a Glasgow acusa d'estafa l'intermediari que havia de contractar l'avió

Uns 400 seguidors espanyolistes no van poder anar a Glasgow perquè l'avió que els hi havia de portar no existia. Parlen d'estafa i s'estan organitzant per demanar danys i perjudicis. L'agència que els va gestionar el viatge diu que va fallar un dels intermediaris amb qui treballava, que ha desaparegut. El club i l'agència es reuneixen avui per decidir també quines accions legals emprenen i com es pot compensar els afectats.

17/05/2007 - 14.07 Actualitzat 18/05/2007 - 11.16

Travel Gallery és l'agència de viatges que ahir tots els aficionats que es van quedar sense vol tenien al cap. Ni avui ni ahir hi havia ningú a les oficines, però el seu director, Alessandro Pitzianti, ha explicat a TV3 que ell mateix havia donat ordres als treballadors que l'abandonessin per les amenaces de mort rebudes ahir. Pitzianti ha dit que encara que la presumpta estafa l'hi ha fet, a ell, un dels intermediaris, n'assumirà tota la responsabilitat.

De fet amb Travel Gallery van arribar a viatjar a Glasgow 1.000 persones sense cap problema, amb vols contractats a través d'intermediaris italians i francesos. El problema ha sorgit justament amb l'intermediari espanyol, Air Broker, amb seu a Mallorca, que va deixar sense vol 600 persones i contra el qual Travel Gallery ja ha presentat una demanda.

A partir de dijous la Federació de Penyes obrirà una oficina per atendre tots els afectats amb la intenció de presentar una demanda conjunta. Alguns dels aficionats s'adonaven que els resguards de bitllets que tenien feien pensar malament perquè no hi constava el número de vol ni altres dades.

L'Agència Catalana del Consum recorda que és importantíssim fixar-se que en la documentació de la compra de qualsevol servei hi consti clarament quina empresa el dóna.