Netflix Warner HBO
Frank Gehry
Pesta porcina africana
Operació sortida
Concerts Rosalía Lux
Assassinat d'Abu Shabab
Sandro Giacobbe
Servei militar Alemanya
Cas Helena Jubany
Portes obertes Parlament
Pla Moves III
Norris F1
Gazzaniga Elx Girona
Madrid Celta

Més de 3.200.000 espectadors connecten amb TV3, un diumenge electoral que lidera amb una quota del 20,9%

TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia de manera destacada, amb una quota del 20,9%, el millor resultat de la temporada en cap de setmana, i fa el millor resultat en unes eleccions municipals des del 2003. El canal 3/24, amb un 3,8% de quota, és el canal temàtic més vist del dia

27/05/2019 - 11.34 Actualitzat 27/05/2019 - 11.32

Ahir, TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 20,9%, el millor resultat en cap de setmana de la temporada, i el millor resultat en unes eleccions municipals des del 2003. Els catalans confien una vegada més en TV3 per informar-se, en una important jornada electoral. De fet, el grup de la CCMA, amb una quota del 26%, va liderar davant dels altres grups de comunicació. 3.252.000 espectadors van connectar en algun moment amb TV3 i el 3/24, i el minut més vist va ser a les 22.21, amb 1.303.000 espectadors i un 39,2% de quota.

Set dels nou programes més vistos del dia van ser de TV3, que va liderar des del "TN migdia" fins al final de la jornada. I el programa electoral va ser el més vist, amb diferència, des de les 18.00 fins a la nit, i va arribar a superar en 28,5 punts la competència en la franja d'"E19: els resultats".

Pel que fa al rànquing, el programa més vist va ser "E19: els resultats", amb 1.150.000 espectadors i una quota del 37,5%. El va seguir "E19: el compte enrere", amb una quota del 29,1% i 671.000 espectadors. El tercer lloc va ser per a "E19: les reaccions", amb 558.000 espectadors i un 35,6% de quota.

El quart va ser el "TN cap de setmana migdia", que van veure 414.000 espectadors i va fer una quota del 23,9%. Tot seguit, "E19: les últimes votacions", amb 338.000 espectadors i una quota del 17,5%. En vuitè lloc hi havia "E19: les votacions", amb una quota del 14% i 254.000 espectadors.

I el novè lloc del rànquing va ser per a "Tarda de cine", amb la pel·lícula "Lúltim vot", amb 205.000 espectadors i un 11% de quota.

Audiències digitals

490.000 usuaris únics han accedit als continguts de la jornada electoral als mitjans digitals de la CCMA, un 37% més que la registrada el 28A, per les eleccions generals. 104.000 usuaris únics van seguir l'escrutini de les eleccions en directe per internet a TV3, i 13.000 usuaris únics van escoltar el programa especial de les eleccions de Catalunya Ràdio per internet. Això suposa un 14% més que en les eleccions municipals del 2015.

L'app del 3/24 va registrar una audiència de 82.000 usuaris únics, un 50% per sobre de la mitjana, i l'app de TV3 va tenir 60.000 usuaris únics, un 90% per sobre de la seva mitjana diària.

Pel que fa a les xarxes, l'especial de les eleccions va registrar 15.000 missatges a Twitter i va ser el quart programa de televisió més comentat del dia a tot Espanya.

tv3.cat