
Moren tres joves en un accident de trànsit a Cabezón de la Sal, a Cantàbria
Per causes que encara s'estan investigant, el conductor ha perdut el control del vehicle i ha pujat sobre un illot
Redacció
30/11/2025 - 13.13 Actualitzat 30/11/2025 - 13.14
Tres joves de 22, 23 i 25 anys han mort aquesta matinada en un accident de trànsit al municipi de Cabezón de la Sal, a Cantàbria.
El sinistre ha tingut lloc passada la mitjanit a la carretera nacional N-634 al terme d'aquest municipi.
Per causes que encara s'estan investigant, el conductor ha perdut el control del vehicle i ha pujat sobre un illot. El cotxe ha fet diverses voltes fins a acabar en un aparcament d'un restaurant proper.
Fins al lloc de l'accident s'han desplaçat efectius de la Guàrdia Civil i sanitaris, així com dels Bombers, que han hagut d'excarcerar un dels joves, el que viatjava a la part del darrere del vehicle. El noi finalment ha mort quan era atès pels serveis sanitaris.
Els ajuntaments càntabres de Cabezón de la Sal i Mazcuerras, d'on eren els tres nois, han decretat tres dies de dol oficial. En aquest sentit, les banderes onejaran a mitja asta a tots els edificis municipals "com a mostra de dolor i respecte", segons recull la resolució publicada per l'alcalde de Cabezón de la Sal, Víctor Reinoso.
El batlle ha lamentat la tragèdia i ha assegurat que eren joves "molt estimats a la comarca".
D'altra banda, la presidenta de Cantàbria, María José Sáenz de Buruaga, ha traslladat el seu condol a les famílies i ha assenyalat en un comunicat que el sinistre és "un gran cop per a tota la vall i per a Cantàbria".
Avui és notícia
La UE acorda facilitar l'expulsió de migrants i avala el model de centres de deportació de Meloni
Un any sense Al-Assad a Síria: entre la reconstrucció, la violència sectària i un nou rol mundial
Sis experts, dos de l'IRTA, investigaran l'origen i de quin laboratori hauria sortit la pesta porcina
Cues a l'AP-7, la C-16, la C-14 i l'N-260 en direcció Barcelona: les vies més plenes de l'operació tornada
Quan un embús fantasma atura el trànsit: per què passa i en quins punts n'hi ha més