
Obres a la C-31: un sol carril i pas alternatiu a les costes de Garraf durant 2 setmanes
Els treballs en un talús impliquen l'ocupació d'un carril de la carretera durant tot el dia, de dilluns a dijous, i fins a les 14.00 el divendres
Redacció
09/06/2024 - 19.37 Actualitzat 11/10/2024 - 20.34
Aquest dilluns han començat les obres a la C-31, a les Costes del Garraf, que obliguen a tallar un carril al trànsit durant tot el dia. Els treballs de millora en un talús fan que només quedi un carril obert i que, per tant, s'hagi de donar pas alternatiu als vehicles, regulat per senyalistes.
De moment no s'han registrat grans retencions.
L'afectació durarà dues setmanes i agafarà la franja horària diürna, de 9.30 a 17.00 de dilluns a dijous i fins a les 14.00 el divendres.
L'obra, amb un pressupost d'1,2 milions d'euros, té per objectiu millorar la seguretat en aquest tram de carretera.
El mes d'abril passat, el Departament de Territori va iniciar un seguit de treballs per reforçar l'estabilitat en una trentena de talussos de desmunt, al llarg de 12 quilòmetres de la carretera C-31, on s'hi estan fixant malles i ancoratges. Les tasques, fins ara, s'han fet en horari nocturn.
La feina que cal fer a partir d'aquest dilluns, però, és "d'una especial envergadura", segons Territori, ja que es fa a uns 20 metres d'alçada i 60 de longitud, i cal fer-la de dia per a més seguretat.
Les afectacions es podrien interrompre i reprogramar les tasques, segons com afectin, finalment, el trànsit. S'estima que cada dia passen per les Costes de Garraf uns 17.000 vehicles.
Avui és notícia
Publicat el Dossier Epstein: milers de documents de la xarxa pedòfila de l'empresari amic de Trump
20 municipis rebran 233 milions de la llei de barris: quins són i a què destinaran els diners
Relators de l'ONU denuncien el "tracte cruel i degradant" del desallotjament del B9 de Badalona
L'Ajuntament de Badalona fa fora les desenes de persones acampades davant el B9
Ordeig diu que els experts europeus no veuen per ara indicis que la pesta porcina sortís de l'IRTA-CReSA