
Barcelona
"Posa't la gorra" omple el Zoo en favor dels nens i nenes amb càncer i les seves famílies
L'Associació de Nens amb Càncer (AFANOC) ha organitzat una festa per recaptar fons per finançar els manteniment de la Casa dels Xuclis.
Redacció
Accedir aquest dissabte al matí al Zoo de Barcelona era sinònim de fer llargues cues. L'associació Afanoc per a l'ajuda als nens i nenes amb càncer hi fa la seva festa anual, "Posa't la gorra", per donar a conèixer la problemàtica dels infants afectats de càncer i les seves famílies. A la festa hi havia els actors de Polseres Vermelles, que han atret molt públic.
Amb la venda de les gorres, que per 5 euros donen accés als petits al zoològic, es recapten fons per a la Casa dels Xuklis, que acull molts nens i nenes de fora de Barcelona que segueixen tractaments.
La festa està adreçada especialment a infants i joves des de 3 anys fins als 17 anys, que han pogut participar en tota mena d'activitats i tallers.
Amb la venda de les gorres, que per 5 euros donen accés als petits al zoològic, es recapten fons per a la Casa dels Xuklis, que acull molts nens i nenes de fora de Barcelona que segueixen tractaments.
La festa està adreçada especialment a infants i joves des de 3 anys fins als 17 anys, que han pogut participar en tota mena d'activitats i tallers.