REPORTAGE: La crisi no entén d'olors
Rubí (ACN).- L'empresa especialitzada en la fabricació d'aromes per a aliments i perfums per a productes de bany, Eurofragance, és el clar exemple que és possible plantar cara a la crisi econòmica i sortir-ne reforçat. La companyia familiar amb seu a Rubí (Vallès Occidental) destina el 90% de la seva producció a l'exterior, concretament a la zona del Pròxim Orient i especialment a mercats emergents. Aquest fet, sumat a què el seus productes han mantingut els nivells de consum malgrat l'actual situació de crisi, els ha ajudat a seguir creixent en l'actual context. L'empresa preveu un increment del 14% de la seva facturació aquest 2011 després que l'any passat assolís la xifra de 32 MEUR.
08/11/2011 - 13.00 Actualitzat 08/11/2011 - 13.00
Avui és notícia
Publicat el Dossier Epstein: milers de documents de la xarxa pedòfila de l'empresari amic de Trump

20 municipis rebran 233 milions de la llei de barris: quins són i a què destinaran els diners
Relators de l'ONU denuncien el "tracte cruel i degradant" del desallotjament del B9 de Badalona
L'Ajuntament de Badalona fa fora les desenes de persones acampades davant el B9
Ordeig diu que els experts europeus no veuen per ara indicis que la pesta porcina sortís de l'IRTA-CReSA