Loteria Nadal 2025
Arxius Epstein
Inuncat
Selectivitat 2026 (PAU)
Bustos cas Mercuri
Sumar PSOE
B9 de Badalona
Shein
Sospitós Universitat de Brown
UE Ucraïna fons russos congelats
Ordeig IRTA-CReSA
Incendi Hospitalet de Llobregat
Barça Baskonia
Punter Pascual
Joan Laporta

REPORTAGE: La crisi no entén d'olors

Rubí (ACN).- L'empresa especialitzada en la fabricació d'aromes per a aliments i perfums per a productes de bany, Eurofragance, és el clar exemple que és possible plantar cara a la crisi econòmica i sortir-ne reforçat. La companyia familiar amb seu a Rubí (Vallès Occidental) destina el 90% de la seva producció a l'exterior, concretament a la zona del Pròxim Orient i especialment a mercats emergents. Aquest fet, sumat a què el seus productes han mantingut els nivells de consum malgrat l'actual situació de crisi, els ha ajudat a seguir creixent en l'actual context. L'empresa preveu un increment del 14% de la seva facturació aquest 2011 després que l'any passat assolís la xifra de 32 MEUR.

08/11/2011 - 13.00 Actualitzat 08/11/2011 - 13.00