Barcelona
Rodalies serà una prioritat només si ICV-EUiA és més forta a Madrid
El cap de llista d'ICV-EUiA per Barcelona, Joan Herrera, ha demanat el suport de tots aquells votants que vulguin més inversió a la xarxa ferroviària catalana i en el tren convencional. Una victòria de Zapatero amb majoria suficient significarà que "tindrem més Magdalena Álvarez i menys tren convencional. Un govern que presumirà de quilòmetres d'AVE però que s'oblidarà del tren que agafa la gent cada dia". Per això, Herrera proposa que el Ministeri de Foment passi a ser el de la mobilitat sostenible.
03/03/2008 - 14.33 Actualitzat 03/03/2008 - 19.48
El candidat de la formació ecosocialista denuncia que hi ha menys quilòmetres de vies que al 1930. Proposa la construcció de 400 nous quilòmetres de vies i l'entrada en funcionament de 16 noves línies de tren, així com una inversió addicional en Rodalies de 2.500 milions d'euros anuals. Joan Herrera lamenta que "l'obsessió del PSOE hagi estat la mateixa que la del PP: primar l'AVE" i dóna la culpa de la "degradació de Rodalies a la desídia dels governs del PP i del PSOE, amb el vistiplau de CiU. Herrera alerta del perill de "donar un xec en blanc a Zapatero". ICV-EUiA significa "més tren convencional i de Rodalies. De la seva banda, més Magdalena Álvarez és sinònim d'oblit de Rodalies i de continuar tenint un model més pròxim a principi del segle XX que del XXI ha conclòs Herrera.
Avui és notícia
Envien una alerta al mòbil a diversos municipis per les pluges, que causen inundacions a Badalona i el Maresme
Desenes de persones passen la tercera nit al ras al voltant del B9 de Badalona
Publicat el Dossier Epstein: milers de documents de la xarxa pedòfila de l'empresari amic de Trump
"Estem desbordats": els fabricants de balises, a pocs dies de l'obligatorietat dels llums V16
Balisa V16 o triangles, si viatges fora? Què cal fer servir a cada banda de la frontera