Troben mort un home que s'hauria ofegat a la platja dels Pescadors de Badalona

Els Mossos estan a l'espera de poder identificar el cos

Redacció

Els serveis d'emergències han trobat el cos sense vida d'un home al mar davant de la platja dels Pescadors de Badalona aquest divendres al matí. 

A peu de platja hi han intervingut l'embarcació de Salvament Marítim, l'helicòpter dels Mossos i la policia local de Badalona, que han rescatat el cos i se n'ha fet l'aixecament judicial.

A l'espera que el cadàver sigui identificat, els Mossos d'Esquadra indiquen que es podria tractar d'una persona que es buscava des de dijous a la tarda després que se'n denunciés la desaparició. 

L'Ajuntament del municipi, en canvi, afirma que es tractaria d'un jove que va sortir a nedar dijous a la nit amb dues persones més i que hauria desaparegut de matinada.