
TV3, el canal preferit per informar-se, segons el baròmetre del CEO, mentre que un 33% dels enquestats tria les emissores de Catalunya Ràdio
Segons la primera onada del 2019 del baròmetre d'Opinió Pública, feta pública avui pel Centre d'Estudis d'Opinió (CEO), més de la meitat dels enquestats segueix la informació a la televisió a través de TV3 i del 3/24. En l'àmbit de ràdio, un terç ho fa a través de Catalunya Ràdio i Catalunya Informació. Tant en el cas de les televisions com en de la ràdio, cal destacar l'augment important del seguiment dels canals temàtics d'informació de la CCMA: 3/24 i Catalunya Informació.
05/04/2019 - 15.17 Actualitzat 08/09/2020 - 11.24
Avui s'ha fet públic el baròmetre d'Opinió Pública del Centre d'Estudis d'Opinió (CEO) que correspon a la primera onada del 2019. Segons aquest estudi, TV3 es manté al capdavant de la llista de canals de televisió, a molta distància del segon.
Segons la primera onada del baròmetre del CEO, el 52,8% dels enquestats segueixen la informació a la televisió a través de TV3 i del 3/24. En concret, un 47,7% ho fa a través de TV3, que es manté al capdavant de la classificació, a molta distància de la segona de la llista, Antena3, amb un 11,2%. Pel que fa al 3/24, un 5,1% dels enquestats tria aquest canal per informar-se, 0,6 punts per sobre de l'onada anterior.
D'altra banda, el 33% dels enquestats tria Catalunya Ràdio i Catalunya Informació per escoltar els espais informatius a la ràdio. Catalunya Informació experimenta un increment destacable, ja que passa del 3,3% al 4,8%.
Avui és notícia
Gossos i drons: així treballen els Agents Rurals per detectar casos de pesta porcina africana
Any horrible de la ramaderia: què explica la conjunció de dermatosi, pesta porcina i grip aviària
Reintroduir el llop per controlar la població de senglars? L'opinió d'ecologistes i ramaders
Almenys tres morts per un cop de mar al sud de Tenerife
El PSOE cessa la mà dreta de Salazar, l'exassessor de Sánchez acusat d'assetjament sexual