Netflix Warner HBO
Frank Gehry
Pesta porcina africana
Operació sortida
Concerts Rosalía Lux
Assassinat d'Abu Shabab
Sandro Giacobbe
Servei militar Alemanya
Cas Helena Jubany
Portes obertes Parlament
Pla Moves III
Betis - Barça
Ferran Torres
Busquets Alba MLS

TV3 és líder cada dia, de divendres a dilluns

TV3 lidera des de divendres fins dilluns, amb els telenotícies, "El marcador de la Marató", el "Preguntes freqüents, el "30 minuts" i "Les de l'hoquei, entre els espais més vistos. Excel·lent resultat de l'"Olla de Núria", la primera cursa de muntanya que ha emès TV3

11/06/2019 - 12.52 Actualitzat 11/06/2019 - 12.48

Ahir, TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 13,6%. Tres dels quatre programes més vistos del dia van ser de TV3, amb el "TN vespre", que condueix Toni Cruanyes, en primer lloc, amb 644.000 espectadors i un 25,8% de quota. El va seguir el "TN migdia", presentat per Raquel Sans i Carles Prats, amb una quota del 23,3% i 422.000 espectadors.

El tercer lloc va ser per a l'"Està passant", el programa d'humor del vespre, presentat per Toni Soler, amb una quota del 19,3% i 360.000 espectadors. En el rànquing dels més vistos també hi ha en setè lloc "Les de l'hoquei", amb 300.000 espectadors i una quota de l'11,8%. I el vuitè va ser el "TN comarques" amb Núria Solé, que va fer una quota del 19,6% i el van veure 289.000 espectadors. I en desè lloc, el "Cuines", en què Marc Ribas va fer una sopa de pobre, que van seguir 247.000 espectadors i va fer un 15% de quota.

Diumenge, líder amb un 10,2% de quota, amb un excel·lent resultat de la cursa l'"Olla de Núria"

Diumenge TV3 també va ser líder amb una quota del 10,2%. Els tres espais més vistos van ser de TV3, amb les dues edicions del "TN cap de setmana", que condueixen Ramon Pellicer i Cristina Riba, en els primers llocs. El vespre va ser el més vist, amb una quota del 19,9% i 644.000 espectadors. El del migdia, en segon lloc, va fer una quota del 21,7% i 319.000 espectadors.

El "30 minuts" titulat "Això era casa seva", va fer una quota del 10,9 i 257.000 espectadors.

L'"Olla de Núria", la primera cursa de muntanya que s'ha emès per TV3, va fer un excel·lent resultat, va liderar la franja, amb una quota del 15,2% i 90.000 espectadors. És el millor resultat de la franja en cap de setmana des de "La marató" del 2017.

Dissabte, TV3 va liderar amb els telenotícies i el "Preguntes freqüents"

TV3 va liderar amb comoditat, amb una quota de l'11% de quota. Els dos espais més vistos van ser el "TN cap de setmana migdia", amb una quota del 21,8% i 373.000 espectadors, i l'edició del vespre, en segon lloc, amb 316.000 espectadors i un 17% de quota.

El quart lloc va ser per a "Preguntes freqüents", amb una quota del 13,3% i 217.000 espectadors.

Divendres, "El marcador de la Marató", entre els més vistos

TV3 també va ser líder, en un dels millors divendres de la temporada, amb una quota del 15,8%. Entre els espais més vistos hi ha totes les edicions dels telenotícies, amb el "TN vespre", en primer lloc, amb una quota del 24,9% i 473.000 espectadors. El "TN migdia" va ser segon, amb 418.000 espectadors i una quota del 27,9%. I en quart lloc es va situar el "TN comarques", amb una quota del 19,9% i 257.000 espectadors.

I el programa "El marcador de la Marató" en què es va anunciar la quantitat final que s'ha recaptat a l'última Marató, va ser el cinquè programa més vist i líder de la franja, amb una quota del 14,3% i 255.000 espectadors. A més, 930.000 espectadors van contactar en algun moment amb el programa.

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

tv3.cat