
TV3 i Catalunya Ràdio, les més plurals durant la campanya electoral del 21D
29/01/2018 - 11.52 Actualitzat 09/09/2020 - 10.24
TV3 i Catalunya Ràdio van ser els mitjans que més van igualar el temps dedicat a la informació sobre les candidatures durant la campanya electoral del 21D. Això és el que es desprèn d'un informe del CAC sobre pluralitat als mitjans.
L'informe destaca que les televisions privades espanyoles van donar veu a tots els partits amb diferències de fins a 20 punts entre el primer i l'últim.
En relació amb el bloc sobre el seguiment estricte de la campanya, es constata la tendència de TV3 i de Catalunya Ràdio a igualar el temps dels diferents partits.
Així mateix, per candidats, Inés Arrimadas és qui va tenir més temps de paraula a TV3, seguida de Miquel Iceta, Xavier Domènech i Xavier García Albiol. Els últims: Carles Puigdemont, Marta Rovira i Carles Riera.
Informe íntegre:
Informe del CAC sobre la campanya del 21D by Moderador Noticies Web on Scribd
Avui és notícia
Què està en joc a les eleccions a Extremadura: d'una patacada del PSOE a les exigències de Vox al PP
Entitats socials es mobilitzen per acollir els desallotjats del B9 de Badalona i que no dormin al ras
Centenars de treballadors espanyols, explotats laboralment als Països Baixos
Eliminen 16 arxius publicats del dossier Epstein, entre ells una foto on apareix Trump
La persecució de les dones a l'Afganistan: un risc creixent per a la seva salut