Loteria de Nadal 2025
Comicis a Extremadura
Tiroteig a Johannesburg
Dossier Epstein
Tales il·legals arbres
Mort violenta Molins de Rei
Inuncat
Selectivitat 2026 (PAU)
Bustos cas Mercuri
Sumar PSOE
B9 de Badalona
Sospitós Universitat de Brown
Christensen
Girona Atlètic de Madrid
Vinicius

TV3 i Catalunya Ràdio, les més plurals durant la campanya electoral del 21D

29/01/2018 - 11.52 Actualitzat 09/09/2020 - 10.24

TV3 i Catalunya Ràdio van ser els mitjans que més van igualar el temps dedicat a la informació sobre les candidatures durant la campanya electoral del 21D. Això és el que es desprèn d'un informe del CAC sobre pluralitat als mitjans.

L'informe destaca que les televisions privades espanyoles van donar veu a tots els partits amb diferències de fins a 20 punts entre el primer i l'últim.

En relació amb el bloc sobre el seguiment estricte de la campanya, es constata la tendència de TV3 i de Catalunya Ràdio a igualar el temps dels diferents partits.

Així mateix, per candidats, Inés Arrimadas és qui va tenir més temps de paraula a TV3, seguida de Miquel Iceta, Xavier Domènech i Xavier García Albiol. Els últims: Carles Puigdemont, Marta Rovira i Carles Riera.

Informe íntegre:

Informe del CAC sobre la campanya del 21D by Moderador Noticies Web on Scribd