Un cotxe cau a la via amb quatre persones a dins i obliga a tallar l'R4 a Sabadell

Els ocupants han pogut sortir pel seu propi peu, però un, ferit de més consideració, l'han atès els bombers i les emergències mèdiques

Redacció

Un cotxe ha caigut a la via de l'R4 a Sabadell amb 4 persones a dins i ha obligat a tallar durant una hora la circulació de trens, que ja s'ha restablert, entre Cerdanyola i Terrassa-Estació del Nord.

Els Bombers han rebut un avís a les 9.42 que un cotxe ocupat per 4 persones s'ha precipitat a les vies del tren del carrer Moragas i Barret de Sabadell. El vehicle ha caigut després de xocar amb la tanca de protecció que separa el carrer de la via.

El vehicle s'ha precipitat d'uns 4 metres d'altura i ha bolcat, però tots els ocupants han pogut sortir del vehicle. Dels quatre ocupants del cotxe, tres han sortit de la zona de vies pel seu propi peu. El quart, ferit de més consideració que els altres, els bombers l'han traslladat a l'estació, a uns 300 metres de l'accident, on els equips del Sistema d'Emergències Mèdiques l'han atès.  

El vehicle encara al costat de les vies, abans de ser retirat (3CatInfo)

Un tren que s'ha aturat a temps

Els bombers han demanat interrompre la circulació de trens per poder atendre els ferits i treure el vehicle. De fet, un comboi que circulava en aquesta via s'ha aturat a temps, no ha arribat a impactar amb el turisme i no s'han hagut de lamentar repercussions més greus.

A hores d'ara, el vehicle ja ha estat retirat i la circulació de trens ha estat restablerta, tot i que Renfe ha anunciat que manté el servei alternatiu per carretera entre les dues estacions i amb parades intermèdies. Els trens aniran recuperant progressivament les freqüències de pas habituals.

A l'accident hi han treballat cinc dotacions dels Bombers, i Protecció Civil ha activat la prealerta del pla Ferrocat.