
Castelló de la Plana
Un grup empresarial de capital risc ofereix 200 milions d'euros per l'aeroport de Castelló
L'expresident de la Diputació de Castelló i president de la societat pública Aerocas, Carlos Fabra, ha comunicat al govern valencià que un grup de capital risc ofereix 200 milions per la infraestructura, inaugurada el març del 2011 i encara sense trànsit aeri.
Redacció
09/01/2013 - 16.41 Actualitzat 09/11/2021 - 12.13
La societat pública Aerocas estudia una oferta de compra de l'aeroport de Castelló per part d'un grup empresarial de capital risc, del qual no es coneix el nom, que està disposat a pagar 200 milions d'euros per la infraestructura aeroportuària. Ho ha anunciat aquest dimecres el conseller d'Economia, Indústria, Turisme i Ocupació de la Generalitat Valenciana, Máximo Buch, després de reunir-se amb el president d'Aerocas, Carlos Fabra.
La voluntat d'aquest grup empresarial és que l'aeroport estigui operatiu abans del 30 de juny i, segons Fabra, preveuen "grans projectes per a l'aeroport i per a l'economia de la província de Castelló". L'expresident de la Diputació de Castelló calcula que aquesta oferta podria suposar "la creació de 1.200 o 1.400 nous llocs de treball, directes i indirectes" i podria venir de la mà amb "alguna aerolínia".
Fabra, a més, també ha aprofitat per criticar els "malastrucs" que "tota l'estona estan en contra de l'aeroport, ja que es veu que a les Corts valencianes no tenen cap altra finalitat que parlar de l'aeroport" que si finalment el recinte "està operatiu, l'economia de la província serà molt millor per a tothom, inclosos ells, que no s'ho mereixen".
L'aeroport de Castelló es va inaugurar el març del 2011 i, prop de dos anys després, encara no hi circulen avions. En un cúmul de despropòsits, malgrat no estar operatiu, l'aeroport s'ha remodelat, ha incorporat una escultura (que dos mesos després ja estava rovellada), el 2011 va tenir unes despeses de publicitat superiors als cinc milions i va estar a punt d'acollir una festa "rave".
La voluntat d'aquest grup empresarial és que l'aeroport estigui operatiu abans del 30 de juny i, segons Fabra, preveuen "grans projectes per a l'aeroport i per a l'economia de la província de Castelló". L'expresident de la Diputació de Castelló calcula que aquesta oferta podria suposar "la creació de 1.200 o 1.400 nous llocs de treball, directes i indirectes" i podria venir de la mà amb "alguna aerolínia".
Fabra, a més, també ha aprofitat per criticar els "malastrucs" que "tota l'estona estan en contra de l'aeroport, ja que es veu que a les Corts valencianes no tenen cap altra finalitat que parlar de l'aeroport" que si finalment el recinte "està operatiu, l'economia de la província serà molt millor per a tothom, inclosos ells, que no s'ho mereixen".
L'aeroport de Castelló es va inaugurar el març del 2011 i, prop de dos anys després, encara no hi circulen avions. En un cúmul de despropòsits, malgrat no estar operatiu, l'aeroport s'ha remodelat, ha incorporat una escultura (que dos mesos després ja estava rovellada), el 2011 va tenir unes despeses de publicitat superiors als cinc milions i va estar a punt d'acollir una festa "rave".
Avui és notícia
Publicat el Dossier Epstein: milers de documents de la xarxa pedòfila de l'empresari amic de Trump
20 municipis rebran 233 milions de la llei de barris: quins són i a què destinaran els diners
Relators de l'ONU denuncien el "tracte cruel i degradant" del desallotjament del B9 de Badalona
L'Ajuntament de Badalona fa fora les desenes de persones acampades davant el B9
Ordeig diu que els experts europeus no veuen per ara indicis que la pesta porcina sortís de l'IRTA-CReSA