TV3, líder de dimarts amb els telenotícies i el "Sense ficció" com a programes més vistos del dia
Un dia més, TV3 va liderar l'audiència amb una quota del 12,3. Els informatius van tornar a encapçalar les dues primeres posicions del rànquing de programes més vistos. El "Telenotícies vespre", amb Toni Cruanyes, en primer lloc, va obtenir 412.000 espectadors d'audiència i una quota del 24,6%. En segona posició, el "Telenotícies migdia", amb Carles Prats, 375.000 i un 25,1% de quota.
En tercera posició, el programa dirigit i presentat per Montse Armengou, "Sense ficció", que ahir va recuperar el reportatge "Comprar, llençar, comprar", també va liderar la franja, amb 256.000 espectadors i un 13,3% de quota. Aquest documental de Cosima Dannoritzer parla de la història secreta de l'obsolescència programada i presenta l'anàlisi i l'opinió d'economistes, dissenyadors i pensadors que proposen alternatives per salvar l'economia i el medi ambient. Tot seguit, TV3 va emetre l'espai d'economia "Valor afegit", dirigit i presentat per Albert Closas, que, amb un 11,5% de quota i 172.000 espectadors, també va liderar la franja i se situa en el catorzè lloc del rànquing. El programa d'ahir, "L'amazonització del consum", continuava amb la temàtica de l'obsolescència programada, i també desitjada.
La sèrie "Un poble francès", en la sobretaula, va situar el primer capítol, "El caçador pot ser el caçat", en el sisè lloc del rànquing, amb 233.000 espectadors i una quota del 16,8; el segon episodi, "El visitant", va ocupar el novè lloc del rànquing, amb 219.000 espectadors i el 14,9% de quota.
En el setè lloc del rànquing d'ahir, hi ha el "TN comarques", amb 230.000 espectadors i una quota del 17,3%.
(Font: Kantar Media, ind. 4 i +)