Tall a l'R3 en un dels trams on s'ha restablert la circulació després de 50 dies

El servei s'havia reprès aquest dimecres, després que la línia quedés interrompuda durant 50 dies per l'accident mortal a Gelida

Redacció

Rodalies ha interromput la circulació de trens a l'R3 entre Sant Martí de Centelles i Figaró per la presència d'un objecte de grans dimensions a la zona de vies.

Ha estat una pedra de dimensions considerables que podeu veure a la següent imatge:

Tren aturat després d'haver trobat la pedra al mig de la via (3CatInfo)

El comboi que ha hagut d'aturar-se no portava viatgers. Renfe ja ha habilitat transport alternatiu per carretera.

Justament aquest dimecres s'havia reprès el servei en el tram entre la Garriga i Ripoll, 50 dies després que aquesta línia quedés sense servei a conseqüència de l'accident mortal de Gelida.

La previsió era d'un comboi per sentit cada hora i amb limitacions de velocitat als trams on encara hi ha riscos, i per això es manté el servei alternatiu per carretera que hi ha hagut l'últim mes i mig.

A partir de Ripoll i fins a la Tor de Querol la circulació continuarà tallada uns mesos més, perquè s'ha aprofitat l'aturada per avançar les obres als túnels de Toses i de Ribes de Freser que estava previst fer el 2027.

La que sí que continuarà tallada fins l'any que ve és la circulació a la resta de la línia, entre l'Hospitalet de Llobregat i la Garriga, per les obres de desdoblament de la via al Vallès i la remodelació de l'estació de Montcada Bifurcació.