Un motorista mor en xocar amb un camió d'escombraries en una pista de Lloret de Mar

L'accident va passar divendres al migdia a la pista asfaltada que dona accés al dipòsit controlat de residus

Redacció

Un motorista va morir divendres al migdia en un xoc contra un camió d'escombraries a Lloret de Mar. 

L'accident va tenir lloc a la pista asfaltada que connecta la C-63 amb la planta de transvasament i el dipòsit controlat de residus de Lloret, segons han informat els Bombers de la Generalitat. 

Per causes que s'investiguen, el camió de recollida de brossa i la motocicleta van xocar frontalment en un estrenyiment de la calçada al paratge de les Alegries. 

A conseqüència de la col·lisió, el conductor del vehicle de dues rodes, que segons mitjans locals treballava a l'empresa de gestió de residus GBI, va patir ferides de molta gravetat i finalment va perdre la vida.