Assaig general

Conversem amb Carlos Bianchini sobre el seu concert "Estacions" a Mataró

Durada: 7 min
17/06/2026
Aquest diumenge, a les 6 de la tarda, l'Ateneu Fundació Iluro de Mataró acollirà, dins la programació del Cicle de Música Clàssica del Foment Mataroní, una producció monogràfica del pianista i compositor Carlos Bianchini, que porta per títol "Estacions" i que inclou dues estrenes, la que porta justament aquest títol i "La nit de Sant Joan", inspirada en una de les celebracions més emblemàtiques de la cultura mediterrània, que evoca l'univers simbòlic del foc i la tradició popular i que veurà la llum, tot i que sigui per casualitat, justament en vigílies de la propera revetlla. N'hem parlat amb el mateix Bianchini, a la foto.

Àudios