Assaig general
Marc Renau: "La música de Botey és molt romàntica i de concepte wagnerià"
22/06/2026
El violoncel·lista Marc Renau i la pianista Marta Augé, que formen el Duet Lambert, ens han presentat el nou disc "Antoni Botey, violinista i compositor", amb els primers enregistraments mundials de les obres de cambra d'aquest músic badaloní, que han gravat amb la participació del violinista Federico Piccotti i la pianista Marta Puig. A més, ens han donat els detalls de l'edició que tots dos han fet d'aquestes peces del compositor català per a l'editorial Brotons & Mercadal i també del llibre que Renau mateix ha escrit sobre el músic badaloní. Al final de l'entrevista ens han ofert una actuació musical en directe que veureu a la web de l'"Assaig general" a 3Cat i a la playlist de 3CatCultura a YouTube.