Sorteig de 50 llibres "Les excursions d'en Titó"

L'App del SX3 creix i millora la mitjana de l'últim any

El "Com si fos ahir" fa la segona xifra més alta de l'any en vídeo en directe i a la carta. I "L'amiga genial", el seu rècord. A Catalunya Ràdio destaquen els àudios del "Tot costa", "El suplement" i "El matí de Catalunya Ràdio" que han crescut per sobre del 20% tots ells

App SX3

L'App del SX3 creix i millora la mitjana de l'últim any de manera important. Els gairebé 17.000 usuaris d'aquesta setmana és la millor xifra des de començaments d'abril.

El programes amb més reproduccions han estat "Titó", "El detectiu Conan", "Beta", "MIC i "One piece".

Vídeo a les plataformes digitals

En una setmana s'han fet 14.162.095 reproduccions de vídeo de continguts de TV3 i Catalunya Ràdio, a les plataformes externes. La majoria, 8.139.993 a Instagram; 2.830.417, a Twitter i a TikTok han estat 2.262.741

El vídeo més vist a xarxes socials durant la setmana ha estat un de l'"APM?" sobre l'enxampada a Susana Griso durant un directe, que ha tingut 796.000 reproduccions a TikTok. I també un vídeo del 3/24 a Instagram sobre la nota més alta de selectivitat que supera les 531.000 reproduccions.

I pel que fa a les plataformes de la CCMA s'han fet 2.787.406 reproduccions.

El "Com si fos ahir" ha estat el programa més vist en directe i a la carta, amb 397.000, la segona xifra més alta del 2023 i la tercera de la temporada. Els cinc vídeo més vistos han estat de la sèrie. A més, "L'amiga genial", amb 33.000 reproduccions ha fet el seu rècord des que és va començar a emetre.

Bon resultat del "Tot costa"

Aquesta setmana el web de Catalunya Ràdio ha tingut 786.035 reproduccions

El programa més escoltat a la carta ha estat "Crims", amb 63.733 reproduccions. I pel que fa als àudios més escoltats, els dos primers llocs són per "Crims", amb els capítols "Àngels de l'infern" i "El cas Angelet: rumors i maldats", i els quatre següents són d'"El búnquer".

Aquesta setmana també ha destacat la pujada d'un 22% del "Tot Costa" i es col·loca com el segon més escoltat en directe i el tercer a la carta, que fa la millor xifra des del març. "El suplement", fa una pujada del 24,5% a la carta i "El matí de Catalunya Ràdio", gairebé un 25%.

El web de la CCMA
 

El web de la CCMA ha tingut gairebé 1,3 milions d'usuaris únics i més de 6 milions de pàgines vistes.

La notícia més llegida de la setmana és la que explica que va desconnectar un congelador perquè feia soroll i va destruir 20 anys d'investigació, amb gairebé 100.000 pàgines vistes. Més d'una quarta part venien de Facebook, que va ser la font de més tràfic, seguida de Twitter i Instagram.

#audiènciesTV3

Anar al contingut