La Generalitat tanca el local Keops de Santa Coloma de Farners per incompliment de llicència i el multa amb 3.600 euros
Santa Coloma de Farners.- La Delegació del Govern a Girona ha dictat una ordre de tancament per al local d'oci Keops de Santa Coloma de Farners, per incompliment de llicència. El tancament serà efectiu durant quinze dies i respon al fet que el local funcionava com a discoteca quan la seva llicència és de bar. Precisament, els Mossos d'Esquadra ja havien aixecat sis actes al local en les darreres setmanes per aquests fets. A més del tancament, la Generalitat també ha imposat als seus responsables el pagament d'una multa de 3.650 euros.
