Localitzen i rescaten de la cova del Dofí el cadàver del submarinista desaparegut mentre bussejava a les Illes Medes

L'Estartit (Baix Empordà).- Els Bombers de la Generalitat han informat que, cap a les vuit del vespre d'aquest dimarts, ha estat localitzat i rescatat el cadàver del submarinista que es va endinsar a la cova del Dofí. El cos ha estat trobat a 30 metres de profunditat, i una llanxa de la Guàrdia Civil l'ha transportat cap a la costa. El Grup Especial d'Activitats Subaquàtiques (GEAS) de la Guàrdia Civil havia localitzat indicis que portaven a pensar que el submarinista desaparegut es va endinsar a la galeria de la cova del Dofí. En concret, havien trobat parts del fang de la cova remogudes, i marques que portaven a concloure que algú es va arrossegar fins la galeria i va colpejar-se amb alguna de les parets.