
TV3, líder del cap del setmana, amb els telenotícies, el "30 minuts" i rècord per a "Preguntes freqüents"
TV3 va ser líder dissabte, amb una quota del 14,9%, i diumenge, amb un 11,4%. Entre els programes més vistos destaquen els telenotícies, el "30 minuts", el "Preguntes freqüents", que fa el millor resultat des del 15 de maig del 2021, i l'"Atrapa'm si pots"
Diumenge, TV3 va tornar a ser la cadena més vista del dia, amb una quota de l'11,4%. El programa més vist va ser el "TN cap de setmana vespre", que van presentar Cristina Riba i Ramon Pellicer, amb una quota del 19,3% i 487.000 espectadors. El segon lloc va ser per a l'edició del migdia dels informatius, amb una quota del 27,3% i 438.000 espectadors, i tots dos líders de la franja.
El cinquè lloc va ser per al "30 minuts", amb "Ultres d'uniforme", amb 252.000 espectadors i una quota de l'11,1%. El va seguir l'"Atrapa'm si pots", amb Llucià Ferrer, amb una quota del 13,1% i 252.000 espectadors.
I també en el rànquing dels més vistos, el "Tarda de cine", amb "El papa o la mama 2", va fer una quota del 14,4% i 226.000 espectadors.
A Esport3, el "Gol a gol", amb una quota del 5%, fa el seu rècord des del 15 de març del 2021.
TV3, la més vista de dissabte i rècord per a "Preguntes freqüents"
Dissabte, TV3 va ser la més vista, amb una quota del 14,9%, la millor quota de la temporada en dissabte. Els tres programes més vistos van ser de TV3. Va repetir en el primer lloc del rànquing el "TN cap de setmana vespre", amb 501.000 espectadors i un 23,6% de quota. L'edició del migdia va ser segona, amb un 26,2% de quota i 445.000 espectadors. El tercer lloc el va ocupar "Preguntes freqüents", que presenta Cristina Puig, amb una quota del 17,4% i 260.000 espectadors, que fa el rècord de la temporada i és el més vist des del 15 de maig del 2021.
També en el rànquing dels més vistos se situa l'"Atrapa'm si pots", amb 224.000 espectadors i un 13,3% de quota. I el "Tarda de cine", amb la pel·lícula "Un crim perfecte", amb una quota de l'11,6% i 180.000 espectadors.
Audiències digitals
I pel que fa a les audiències digitals, el "TN cap de setmana", amb 63.000 reproduccions a la carta, registra la millor audiència des de l'agost del 2019 i se situa com el 3r programa més vist a la carta.
(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.)
#audiènciesTV3