Anar a la navegació principal

3Cat lidera la reflexió sobre el futur de la publicitat televisiva a l'AEDEMO TV

3Cat ha tingut un paper destacat a la 40a edició de l'AEDEMO TV, el seminari europeu més important sobre televisió, celebrat el passat dimecres 26 de març. En aquesta trobada de referència per al sector, Ramon Pellicer va moderar la taula col·loqui "Conversación entre anunciantes: el rumbo de la publicidad televisiva", amb representants d'anunciants com Hijos de Rivera, Lidl, L'Oréal, MasOrange i Renault.

 

Durant la sessió, es va conversar sobre temes clau com la inversió en televisió connectada, l'evolució del consum audiovisual, la saturació publicitària, la necessitat de millors mètriques per a la presa de decisions i el valor de les estratègies cross media. La presència de 3Cat en aquest espai reforça el seu rol com a mitjà de referència i impulsor de la innovació en l'àmbit televisiu i publicitari.

L'endemà, Maties Ramos, cap de l'Àrea d'Innovació i Coneixement de 3Cat, també va participar com a ponent a la sessió "TV + Cross-Platform + Cross-Content = Audiència²", al costat de Julia Sizova, responsable de Comscore a Espanya. En un context de consum cada vegada més fragmentat, la seva intervenció va posar el focus en la importància de millorar la mesura de l'audiència per entendre millor el comportament del públic i optimitzar les estratègies de programació.

 

Amb aquestes dues intervencions i una gran presència de marca, vam refermar el compromís de 3Cat cap a una publicitat més eficient, segmentada i connectada amb la realitat de les noves audiències.

Anar al contingut