
Núria Fargas modera una taula rodona al Best!N Auto Marketing Summit
El passat dijous, 9 d'octubre, Madrid va acollir una nova edició del Marketing Summit de Best!N Auto, la trobada organitzada per la revista IPMark que reuneix els principals agents de la indústria de l'automoció i la mobilitat.
L'esdeveniment va comptar amb la participació de marques com Renault, Seat, Volvo Cars, Mini i Hyundai, i va servir per debatre sobre els reptes i les tendències del sector en un context marcat per l'electrificació, la digitalització i els nous hàbits de consum.
En aquest marc, Núria Fargas, directora de Negoci i Màrqueting de 3Cat, va moderar la taula rodona «Màrqueting que mou el valor en automoció», amb la participació de Carlos Martínez Gil, General Manager de MINI España & Portugal, i Alberto de Aza, Country Manager de BYD Ibèria. El debat va posar en relleu com les marques del sector estan redefinint les seves estratègies per connectar amb consumidors més conscients i tecnològics.
La jornada es va tancar amb la gala dels Premis Best!N Auto, on Núria Fargas va ser l'encarregada de lliurar el guardó a les millors campanyes publicitàries en la categoria ESG (Environmental, Social and Governance), que van recaure en Skoda, Audi i Midas.
