
Ciclistes: "Vaig deixar la carretera perquè els homes em feien fora"
22/06/2026
El món de la bicicleta continua sent dels homes, especialment en determinats àmbits com la mecànica, les botigues especialitzades, el ciclisme de competició o els càrrecs tècnics. Parlem amb dues germanes, la Maribel i la Montse Salas Castillo, que estan al capdavant d'una botiga de bicicletes a Gavà encarregant-se de les vendes però també de la reparació, i amb dues ciclistes, la Marta Martín i l'Olga Ábalos, directora de la revista Volata.