Perspectiva

"De Miró a Solano. 60 anys d'exposicions al COAC", fins al 15 de juliol

Durada: 2 min
18/06/2026
El Centre Obert d'Arquitectura commemora 60 anys d'exposicions al Col·legi d'Arquitectes de Catalunya amb, com no podria ser d'una altra manera, una exposició! "De Miró a Solano. 60 anys d'exposicions al COAC", una proposta en dos formats. Per una banda a l'altell de la seu del COAC, a Plaça Nova, trobem una mostra documental; de l'altra, una instal·lació artística a l'espai Àgora i a l'exterior de l'edfici. El punt de partida és l'exposició de 1969 "Miró l'altre" i la protagonista present és Susana Solano que aporta un discurs anomenat "Runa" sobre el detritus del Teatre Principal. El propòsit: incitar el debat i la mirada crítica sobre l'espai públic, la durabilitat de les obres, els edificis i els seus usos, i la forma com l'arquitectura i l'art s'hi relacionen.

Àudios