Els concerts de Catalunya Música

El saxofonista Vincent David i la Banda Municiapl de Barcelona interpreten música francesa

Durada: 1 h 23 min
04/06/2026
TEMPORADA BANDA MUNICIPAL DE BARCELONA, 2024-2025"Simfonia Carmen de Bizet"Serge Lancen: "Cape Kennedy" per a banda. Vincent David: "Reflets" per a saxo alt i banda. Improvisació lliure. Georges Bizet: Simfonia de "Carmen" (arranjament de José Serebrier).Vincent David, saxo alt.Banda Municipal de Barcelona.Dir.: José Rafael Pascual-Vilaplana.Enregistrat el diumenge 25 de maig del 2025.Sala Pau Casals. L'Auditori de Barcelona.(75 min)

Àudios