Tot gira
Enric Casacuberta farà la Ruta 66 per recaptar fons per a l'ELA
06/06/2026
Al "Xip groc" parlem amb Enric Casacuberta, un veí de Moià que farà la famosa Ruta 66 dels Estats Units corrent per recaptar fons per investigar l'ELA, amb motiu del centenari d'aquesta carretera llegendària. Sortirà el 29 d'agost de Chicago i arribarà el 25 de gener a Santa Monica. En total, 3.940 quilòmetres en 150 dies, és a dir, una marató diària de mitjana.