
Francesc Mauri, fart "d'imbecil·litats superlatives de pseudoexperts fòssils" sobre la sequera
02/02/2024
"Si sabem que estem en emergència climàtica, per què no ho hem fet abans?" És una de les preguntes que es fa el meteoròleg de 3Cat en conversa a la tertúlia d' El matí de Catalunya Ràdio". Francesc Mauri hi veu un problema estructural i afegeix que la política d'ara no està dissenyada per als reptes d'ara. És per això que es qüestiona per què "si sabem que la línia del tren del Maresme, el delta de l'Ebre i la tercera pista de l'aeroport del Prat acabaran inundats, no actuem ja en els pròxims 3 anys?".