En el darrer programa de la temporada i on hem celebrat els nostres vint anys en antena, hem elegit els nostres 20 millors videojocs
La compra d'Activision-Blizzard per part de Microsoft ha fet surar amb força altre cop el Metavers
Undercoders, l'estudi de videojocs independents de Barcelona publica el videojoc Treasures of the Aegean, una nova aventura d'exploració
5 visions diferents de com es trasllada a l'art dels videojocs la societat futura
L'experiència narrativa digital imprescindible de Cubus Games
Carlos Coronado reivindica a Horror Tales: The Wine les històries i ambientacions properes en els videojocs
Fins a l'1 de novembre se celebra el 8è Retromaniacs Solidari en benefici de l'Hospital Sant Joan de Déu
Els propers dies 9 i 10 d'octubre se celebra la quarta edició de l'Indie Dev Day dedicat a la indústria del videojoc independent.
"Death Stranding" és un videojoc d'autor que parla de la relació de la Humanitat amb el regne dels morts en un ambient postapocalíptic sortit de la ment d'Hideo Kojima
Després de molts anys en desenvolupament, per fi ha acabat l'espera. Psychonauts 2, la continuació d'aquell joc de culte publicat ara fa més de 15 anys, ja està disponible
"Life is Strange" és una saga de videojocs molt reconeguda per la quantitat de premis que ha guanyat al llarg del temps, com un premi BAFTA a la millor història en un videojoc
43 Studios és un estudi de videojocs independent format per sis alumnes d'ENTI-UB que decideix professionalitzar una proposta en forma de videojocs que neix del treball de final de grau de la Universitat
L'inici de la història dels jocs de rol es remunta a finals de la dècada dels anys seixanta i amb la popularització dels ordinadors i els videojocs, es va traslladar també a la pantalla
Marc Rollán escriu una recopilació detallada i profunda dels videojocs que han marcat als videojocs futurs. Cadascun dels títols està explicat tenint en compte el seu context històric i també les inquietuds de qui els van fer
La capacitat dels videojocs de fer-nos viure altres realitats pot tenir utilitats allunyades del que entenem per una experiència d'entreteniment