Els concerts de Catalunya Música
Judith Jáuregui interpreta Gershwin amb la Banda Municipal de Barcelona a l'Auditori
05/06/2026
SETMANA TEMÀTICA: 140 ANYS DE LA BANDA MUNICIPAL DE BARCELONATEMPORADA BANDA MUNICIPAL DE BARCELONA, 2025-2026"Concert inaugural: Gershwin i Lorca"George Gershwin: Concert piano en Fa. Elisenda Fábregas: Càntic d'exaltació.León Duran: "Bodas de sangre", Poema escènic sobre la tragèdia de Federico García Lorca.Judith Jauregui, pianoBanda Municipal de Barcelona (BMB)Dir.: José Rafael Pascual-Vilaplana.Enregistrat el diumenge 19 d'octubre del 2025.Sala Pau Casals. L'Auditori de Barcelona.(80 min)