Tot costa

La "Scaloneta" passa de llarg de l'Obelisc

Durada: 5 min
20/12/2022
La celebració de la Copa del Món de l'Argentina a Buenos Aires congrega milions de persones que es queden sense veure Messi i la resta d'homes de Scaloni. Ens ho explica, des de l'Obelisc, Joan Biosca, corresponsal de la CCMA a l'Amèrica Llatina.

Àudios