Perspectiva

Les ciutats, abans i després d'una guerra, al Centre Obert d'Arquitectura

Durada: 21 min
18/05/2026
Fins al 4 de juny, el Centre Obert d'Arquitectura a l'espai Àgora del COAC de Barcelona trobem "Ciutats en guerra. Cartografies i narratives en dos temps", una exposició que mostra ciutats devastades per les guerres, algunes directament esborrades de la geografia, però d'altres amb una fesomia que ja mai més serà la mateixa. Us n'expliquem els detalls en companyia de la seva comissària, l'arquitecta i urbanista Inés Aquilué. Tot seguit, la nostra poeta de pedra picada, Cristina Àlvarez Roig, ens fa la crònica de la seva visita a l'exposició, tot revisitant un dels poemes del seu recull publicat per Pagès Editors l'any 2023: "Síria sense flors", dedicat a una de les ciutats que apareixen a l'exposició: Alep.

Àudios