
Mediats: la temporada de sèries a ple rendiment als Estats Units
10/10/2013
Amb els nostres observadors i analistes de mitjans, Mònica Planas i Àlex Gutiérrez, repassem la setmana televisiva tant d'aquí com dels Estats Units. Des de l'altre costat de l'Atlàntic, l'Àlex Gutiérrez ens explica com la temporada de sèries ja està a ple rendiment, tot i que encara n'hi ha alguna de molt esperada pendent d'estrenar-se. Aquí, els successos, els esports i una nova proposta de TV3 són l'objecte d'anàlisi de la Mònica.