
Substitució pronominal de l'atribut
Què són els atributs? Com els substituïm amb "ho", "hi" o "en"? I què passa amb els atributs de lloc que comencen per "de"?

Què són els atributs? Com els substituïm amb "ho", "hi" o "en"? I què passa amb els atributs de lloc que comencen per "de"?