El matí de Catalunya Ràdio

Temes pendents. "Jo sí que votaria a favor de limitar la població; amb 6 miilions ja m'anava bé"

Durada: 6 min
15/06/2026
L'Hermínia està entusiasmada amb la idea de votar en referèndum -tal com han fet a Suïssa- la possibilitat d'establir un nombre màxim d'habitants al país. "Jo amb els 6 milions de l'època d'en Pujol ja estava bé". D'altra banda, l'expresident del Barça Josep Maria Bartomeu celebra la tornada de la sèrie "Doraemon" a 3Cat.

Àudios