Valeo fa marxa enrera i no tancarà la planta de Martorelles

Durada: 21 min
16/10/2015
La multinacional francesa de components per a l'automòbil ha convocat per avui els treballadors per comunicar-los la decisió de no tancar la fàbrica. La intenció inicial de Valeo era traslladar la producció a Saragoosa. La plantilla manté la vaga que va començar al juliol mentre no conegui amb detalls els plans de l'empresa. Al "Catalunya al dia Barcelona" també hem destacat que l'alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Núria Parlon, carrega contra l'empresa pública Red Eléctrica Española per haver redactat l'estudi d'impacte ambiental de la línia de molt alta tensió entre Sentmenat i Santa Coloma sense haver consultat l'Ajuntament colomenc.