
El Barça dona explicacions per l'errada tecnològica amb l'aplicació dels socis
Uns 7.500 socis blaugranes van patir una incidència amb l'aplicació del club poc abans de l'inici del partit contra l'Alabès
"Hem activat un procés d'auditoria exhaustiu per esbrinar què va passar", deia Joan Laporta aquest dilluns a les instal·lacions de 3Cat, amb motiu de La Marató 2025. El problema en l'aplicació FC Barcelona Socis va alterar la prèvia del segon partit disputat a l'Spotify Camp Nou i va deixar uns 7.500 socis sense la seva entrada.
Se sabia que s'havia produït una "sobrecàrrega del sistema" que va provocar un "alentiment" en l'apartat d'entrades. Però no ha estat fins aquest dimarts que el club blaugrana ha emès un comunicat per informar detalladament de què va provocar la caiguda de l'aplicació.
"L'incident es produeix a conseqüència de l'increment progressiu d'entrades traslladades a la plataforma d'e-ticket de l'aplicació de socis. Una circumstància que no va passar contra l'Athletic Club ni tampoc durant l'estada de més de dues temporades a l'Estadi Olímpic Lluís Companys, atès el menor volum d'entrades gestionades pel sistema."
El club no vol reviure un episodi similar i, un cop identificada la causa, s'ha aplicat la configuració òptima dels sistemes implicats en la gestió de les entrades, "per garantir així una distribució més eficient durant els moments de màxima demanda".
헖헼헺혂헻헶헰헮혁 헱헲 헙헖 헕헮헿헰헲헹헼헻헮https://t.co/JFxewPsoBp
FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) December 2, 2025
Una solució provisional que el club ha trobat per a l'enfrontament d'aquest dimarts contra l'Atlètic de Madrid ha estat la duplicació dels sistemes d'accés. Per una banda, l'App de Socis amb el QR que hi havia fins ara, i per l'altra, s'ha enviat un correu electrònic als socis amb passi de temporada amb l'entrada en format PDF.

