
El Barça femení arrasa a les xarxes socials al mes de març
El compte del femení blaugrana ha estat el tercer més popular a les xarxes socials d'un conjunt esportiu, i ha superat els clubs de la Lliga Santander, excepte Barça i Madrid
El Barça femení també bat records a les xarxes socials. El compte de les blaugranes s'ha consolidat al mes de març com el tercer més popular a les xarxes socials d'un conjunt esportiu. Ha superat els equips de la Lliga, excepte Barça i Madrid, i grans clubs internacionals com Manchester United, Liverpool, Chelsea o PSG.
El compte del femení culer ha arrasat a Instagram amb 21 milions d'interaccions, a Twitter amb 1,44 milions i a Facebook amb 1,12 milions. Així ho ha publicat Deportes&Finanzas, un dels perfils sobre la indústria de l'esport més especialitzats.
???¡El @FCBfemeni se consolida como el tercer equipo deportivo más popular en redes sociales!
Deportes&Finanzas® (@DeporFinanzas) April 23, 2022
? Supera a todos los clubes de @LaLiga Santander sólo por detrás de @FCBarcelona y @realmadrid ?
??? ???????? ?? ???? ??????????, ¡????????! pic.twitter.com/RIl6zfgvjA
D'aquesta manera, es confirma el creixement del Barça femení tant a nivell futbolístic com a nivell social. Si les de Jonatan Giráldez registren les dues millors entrades de la història del futbol femení (91.553 espectadors davant el Reial Madrid el 30 de març i 91.648 fa uns dies davant el Wolfsburg en l'anada de les semifinals de la Champions League), també registren xifres de rècord a les xarxes socials.

