El Barça firma una aliança amb l'ACNUR
Els equips blaugranes masculí i femení, i també el Genuine, lluiran el logotip de l'organisme d'ajuda als refugiats
Deu dies després d'anunciar l'acord amb Spotify com a patrocinador principal, el Barça té un nou col·laborador. Es tracta de l'ACNUR, l'organisme dependent de l'ONU que vetlla per les condicions de vida dels refugiats d'arreu del món.
Tant el primer equip del Barça masculí com el femení, com també el del Barça Genuine, lluiran el logotip de l'ACNUR, que substituirà el d'Unicef al dorsal de les samarretes.
More than a Club. We stand #WithRefugees.
FC Barcelona (@FCBarcelona) March 24, 2022
Continuing our long-standing work within the @UN family, today we announce a groundbreaking four-season partnership with UNHCR.
All the details: https://t.co/dNRmMXVZIl@Refugees | @eACNUR pic.twitter.com/9iAo6YH6eu
L'acord serà vigent durant les pròximes quatre temporades, des del juliol del 2022 fins al 2026. Inclourà també l'aportació en metàl·lic per part del Barça de 400.000 per invertir en 4 projectes diferents, en 4 continents diferents, a més d'una donació valorada en 100.000 per temporada en productes de material esportiu i marxandatge del club blaugrana. L'acord preveu també que la Fundació del FC Barcelona aportarà coneixements tècnics dels especialistes del club en metodologia esportiva.
L'ACNUR (Alt Comissionat de les Nacions Unides per als Refugiats) és un organisme creat l'any 1950 per protegir els refugiats i desplaçats per persecucions i conflictes arreu del món. En l'actualitat, segons xifres de la mateixa ACNUR, hi ha més de 82,4 milions de persones refugiades o desplaçades i la xifra s'ha incrementat en les darreres setmanes pel conflicte bèl·lic a Ucraïna.



