La remuntada a Stamford Bridge va certificar el pas a la final de San Mamés del 25 de maig (FCB)
Barça

El Barça va rebutjar posar filtres a l'accés a les entrades de la Champions femenina

Les entrades es van esgotar perquè tothom hi va poder accedir. El Barça va decidir no restringir l'accés de la plataforma només als socis.

Redacció Esport3Actualitzat

La Federació Espanyola de Futbol, com a intermediària de la UEFA, és l'encarregada de gestionar la comercialització de les entrades de la final de la Champions femenina a Bilbao. Després de l'enrenou que s'ha organitzat per la venda en 30 minuts de totes les entrades disponibles, TV3 ha pogut parlar amb representants de la RFEF que han especificat que va ser el Barça qui no va voler cap filtre.

Segons les fonts consultades, se'ls va oferir al club blaugrana diverses opcions d'accés al canal de venda. Si el Barça ho hagués demanat, s'hi podia haver accedit mitjançant número de soci o un codi genèric -com va demanar l'Olympique de Lió-. Però el Barça no va demanar cap filtre, segons l'RFEF.

El club havia anunciat que les 9.400 entrades es posarien a la venda aquest dimarts a les 12.00 hores amb accés exclusiu per als socis, encara que finalment tots els que ho van voler van adquirir les localitats mitjançant l'enllaç distribuït pel Barça, fossin socis o no del club.

L'e-mail enviat als socis i sòcies blaugranes

Abans de les 12.30 ja s'havien esgotat les entrades de les dues categories i ara davant d'aquesta allau de demanda, ha comunicat que ha fet una petició addicional a la UEFA per aconseguir més entrades per als socis i altres col·lectius que s'han quedat sense entrades.

VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut