Ferrari té la clau per als canvis d'equip i el retorn de Jaume Alguersuari
La decisió de Ferrari sobre el futur de Felipe Massa és en aquests moments la clau que pot desbloquejar els pròxims canvis d'equip en la Fórmula 1 i resoldre la incògnita sobre el retorn de Jaume Alguersuari com a pilot actiu en el Mundial.
La decisió de Ferrari sobre el futur de Felipe Massa pot tenir en aquests moments la clau que pot desbloquejar els pròxims canvis d'equip en la Fórmula 1 i revelar la incògnita sobre el retorn de Jaume Alguersuari com a pilot actiu en el Mundial.
L'equip italià no ha pres encara cap determinació. Nico Hulkenberg sembla ara per ara el pilot més ben situat per substituir Felipe Massa si a l'hora de la veritat el brasiler es veu obligat a deixar l'escuderia. En aquest cas, hi hauria la possibilitat que Jaume Alguersuari, actual pilot de proves de Pirelli, passés a ocupar el lloc de Hulkenberg a l'equip Force India. Felipe Massa, per la seva banda, podria tornar a Sauber per omplir el forat que pot quedar en l'equip que, recordem-ho, fa servir motors Ferrari.
En el cas que Ferrari deixés l'equip tal com està, que ara per ara és la impressió que hi ha en l'entorn de la "Scuderia", Alguersuari podria ser pilot de Sauber, però possiblement per substituir Kamui Kobayashi. Telmex, multinacional mexicana propietat del multimilionari Carlos Slim, ha confirmat que continuaria en l'equip suís tot i la marxa del seu pilot protegit, "Checo" Pérez, recentment fitxat per McLaren. Això fa pensar que el mexicà Esteban Gutiérrez, tercer pilot de l'equip, podria tenir un volant fix en el pròxim Mundial. Slim, amb interessos a Espanya, podria veure bé la presència d'Alguersuari en l'equip. A Sauber li aniria molt bé comptar amb un pilot que ha passat la temporada actual provant els pneumàtics que es faran servir en el pròxim Mundial.
No s'espera, però, que Ferrari prengui decisions fins que el Mundial acabi. En el cas que Fernando Alonso obtingués el títol, Massa continuaria en l'equip. Segons sembla, això és el que volen Fernando Alonso i alguns caps de Ferrari, que veuen que tot i tenir un cotxe inferior als Red Bull i McLaren es troben en la primera posició del campionat. En els equips rivals els punts han quedat més repartits amb els seus pilots, i en canvi a Ferrari s'han concentrat amb Fernando Alonso.
L'equip italià no ha pres encara cap determinació. Nico Hulkenberg sembla ara per ara el pilot més ben situat per substituir Felipe Massa si a l'hora de la veritat el brasiler es veu obligat a deixar l'escuderia. En aquest cas, hi hauria la possibilitat que Jaume Alguersuari, actual pilot de proves de Pirelli, passés a ocupar el lloc de Hulkenberg a l'equip Force India. Felipe Massa, per la seva banda, podria tornar a Sauber per omplir el forat que pot quedar en l'equip que, recordem-ho, fa servir motors Ferrari.
En el cas que Ferrari deixés l'equip tal com està, que ara per ara és la impressió que hi ha en l'entorn de la "Scuderia", Alguersuari podria ser pilot de Sauber, però possiblement per substituir Kamui Kobayashi. Telmex, multinacional mexicana propietat del multimilionari Carlos Slim, ha confirmat que continuaria en l'equip suís tot i la marxa del seu pilot protegit, "Checo" Pérez, recentment fitxat per McLaren. Això fa pensar que el mexicà Esteban Gutiérrez, tercer pilot de l'equip, podria tenir un volant fix en el pròxim Mundial. Slim, amb interessos a Espanya, podria veure bé la presència d'Alguersuari en l'equip. A Sauber li aniria molt bé comptar amb un pilot que ha passat la temporada actual provant els pneumàtics que es faran servir en el pròxim Mundial.
No s'espera, però, que Ferrari prengui decisions fins que el Mundial acabi. En el cas que Fernando Alonso obtingués el títol, Massa continuaria en l'equip. Segons sembla, això és el que volen Fernando Alonso i alguns caps de Ferrari, que veuen que tot i tenir un cotxe inferior als Red Bull i McLaren es troben en la primera posició del campionat. En els equips rivals els punts han quedat més repartits amb els seus pilots, i en canvi a Ferrari s'han concentrat amb Fernando Alonso.

