
Fita del Barça a Instagram: el masculí i el femení, entre els 20 equips de futbol amb més impacte
L'èxit d'Alexia i companyia es trasllada a la plataforma més visual, on ja supera entitats amb una comunitat de fans consolidada com l'Arsenal o l'Inter de Milà
Si el Barça femení té algun sostre, no sembla que estigui a punt de topar-hi. Més aviat al contrari. Aquest dimarts s'ha fet pública una dada que reflecteix la dimensió que l'imbatible equip blaugrana està adquirint més enllà dels terrenys de joc. Alexia i companyia no només omplen el Camp Nou, també desborden les xarxes socials.
Un dels perfils sobre la indústria de l'esport més especialitzats, Deportes&Finanzas, ha revelat que l'última fita històrica del Barça a Instagram. El club dirigit per Joan Laporta és el primer que aconsegueix entrar al top-20 mundial dels equips de futbol amb més impacte, tant amb la secció masculina, com amb la femenina.
La primera ha liderat el rànquing del mes de març amb 212 milions d'interaccions, 36 milions més que el segon, el Reial Madrid, mentre que la segona han entrat en aquest grup selecte per primera vegada amb 21 milions de compromisos. El Barça femení supera entitats amb una comunitat de fans consolidada com l'Arsenal o l'Inter de Milà.
Fa anys que la notorietat digital dels clubs és una competició que es juga, tothora i a tot arreu, en paral·lel a les disputes esportives. Per tant, aquesta ha estat una nova alegria per al FC Barcelona, que veu referendada la seva aposta pel femení. Així ho ha celebrat a Twitter.
https://t.co/qOeLGeDvc4 pic.twitter.com/fEETYY70cy
FC Barcelona Femení (@FCBfemeni) April 12, 2022

