
TV3, líder de dimecres, amb una quota del 14%, amb els telenotícies i el "Joc de cartes"
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 14%. Cinc dels sis programes més vistos van ser de TV3. Els telenotícies i el "Joc de cartes" ocupen els primers llocs i lideren la franja
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 14%. Cinc dels sis programes més vistos van ser de TV3. Els telenotícies i el "Joc de cartes" ocupen els primers llocs i lideren la franja

1.058.000 espectadors connecten amb la nit especial dedicada a Àngel Casas, en un dimarts que TV3 va liderar amb un 17% de quota
TV3 va liderar amb contundència l'audiència d'ahir, amb una quota del 17%, a 3,3 punts de la segona cadena. Els quatre programes més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies i un excel·lent resultat de la nit dedicada a Àngel Casas
TV3 va liderar amb contundència l'audiència d'ahir, amb una quota del 17%, a 3,3 punts de la segona cadena. Els quatre programes més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies i un excel·lent resultat de la nit dedicada a Àngel Casas

TV3, líder del cap de setmana, amb els telenotícies i "Atrapa'm si pots" entre els més vistos
TV3 va liderar dissabte, amb una quota del 13,9%, i diumenge, amb un 11,2%. Els programes més vistos del cap de setmana van ser els telenotícies. També va destacar "Atrapa'm si pots", que aquest cap de setmana ha renovat la dinàmica del concurs.
TV3 va liderar dissabte, amb una quota del 13,9%, i diumenge, amb un 11,2%. Els programes més vistos del cap de setmana van ser els telenotícies. També va destacar "Atrapa'm si pots", que aquest cap de setmana ha renovat la dinàmica del concurs.

TV3, líder de dimecres, amb una quota del 16%, amb els telenotícies, "Cuines", "Joc de cartes" i "APM?", que fa el rècord de la temporada
TV3 va liderar amb contundència l'audiència d'ahir, amb una quota del 16%, a gairebé 3 punts de la segona cadena. Els sis programes més vistos van ser de TV3 i líders de la franja. I l'"APM?" va fer el rècord de la temporada
TV3 va liderar amb contundència l'audiència d'ahir, amb una quota del 16%, a gairebé 3 punts de la segona cadena. Els sis programes més vistos van ser de TV3 i líders de la franja. I l'"APM?" va fer el rècord de la temporada

TV3, líder de dimarts, amb un 14,7% de quota, amb els telenotícies, "Cuines" i "Sense ficció" com els programes més vistos
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 14,7%, a 2 punts de la segona cadena. Els quatre programes més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, "Cuines" i "Sense ficció", tots líders de la franja
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 14,7%, a 2 punts de la segona cadena. Els quatre programes més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, "Cuines" i "Sense ficció", tots líders de la franja

TV3 es manté com a televisió líder a internet a Catalunya durant 53 mesos consecutius i Catalunya Ràdio obté la millor audiència d'un mes de setembre
Segons les dades del mes de setembre del 2021 de Comscore, TV3 es manté líder a internet a Catalunya durant 53 mesos consecutius, amb 2.115.000 usuaris únics. Catalunya Ràdio aconsegueix 857.000 usuaris únics a tot Espanya i creix un 26% respecte al mes anterior. El global de la CCMA a tot l'Estat registra 2.396.000 usuaris únics
Segons les dades del mes de setembre del 2021 de Comscore, TV3 es manté líder a internet a Catalunya durant 53 mesos consecutius, amb 2.115.000 usuaris únics. Catalunya Ràdio aconsegueix 857.000 usuaris únics a tot Espanya i creix un 26% respecte al mes anterior. El global de la CCMA a tot l'Estat registra 2.396.000 usuaris únics

TV3, líder d'ahir dilluns, amb un 15,7% de quota, amb els telenotícies i l'estrena de "L'última nit del karaoke"
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb contundència, amb una quota del 15,7%, a 4,3 punts de la segona. Els tres programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies i la bona estrena de la sèrie "L'última nit del karaoke", tots ells líders de la franja
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb contundència, amb una quota del 15,7%, a 4,3 punts de la segona. Els tres programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies i la bona estrena de la sèrie "L'última nit del karaoke", tots ells líders de la franja

TV3, líder de dijous, amb una quota del 15%, amb els telenotícies, el "Cuines" i el "Polònia" com els més vistos
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 15%. Els quatre programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies, el "Cuines" i el "Polònia", en els primers llocs, i líders de la seva franja
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 15%. Els quatre programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies, el "Cuines" i el "Polònia", en els primers llocs, i líders de la seva franja

TV3, líder dimecres, amb una quota del 16%, amb els telenotícies, el "Cuines", l'"APM?" i "Joc de cartes"
TV3 va liderar amb contundència l'audiència d'ahir, amb una quota del 16%, a 3,2 punts de la segona cadena. Els cinc programes més vistos van ser de la cadena i líders de la franja
TV3 va liderar amb contundència l'audiència d'ahir, amb una quota del 16%, a 3,2 punts de la segona cadena. Els cinc programes més vistos van ser de la cadena i líders de la franja

TV3, líder de dimecres, amb una quota del 15,3%, amb els telenotícies, el "Cuines" i "Joc de cartes", entre els més vistos
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 15,3%, a 3 punts de la segona. Sis dels set programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies, el "Cuines", "Joc de cartes", "Està passant" i "APM", entre ells
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 15,3%, a 3 punts de la segona. Sis dels set programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies, el "Cuines", "Joc de cartes", "Està passant" i "APM", entre ells

TV3, líder d'ahir, dimarts, amb un 14% de quota, amb els telenotícies i el "Cuines" entre els més vistos
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 14%. Els dos programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies en els primers llocs. També van destacar el "Cuines", l'"Està passant" i el "Com si fos ahir"
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 14%. Els dos programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies en els primers llocs. També van destacar el "Cuines", l'"Està passant" i el "Com si fos ahir"

TV3 va liderar dilluns amb contundència, amb una quota del 16%, amb els telenotícies com els més vistos
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 16%, a 4,7 punts de la segona. Cinc dels sis programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies en els primers llocs i líders de la franja. També van destacar "Està passant" i "Cuines"
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 16%, a 4,7 punts de la segona. Cinc dels sis programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies en els primers llocs i líders de la franja. També van destacar "Està passant" i "Cuines"

TV3, líder del cap de setmana, amb els telenotícies i el "30 minuts" entre els més vistos
TV3 va liderar dissabte amb una quota del 12,5%, i diumenge, amb un 11,7%. Els programes més vistos del cap de setmana van ser els telenotícies. També van destacar el "30 minuts" i "Preguntes freqüents"
TV3 va liderar dissabte amb una quota del 12,5%, i diumenge, amb un 11,7%. Els programes més vistos del cap de setmana van ser els telenotícies. També van destacar el "30 minuts" i "Preguntes freqüents"

TV3 arrenca la nova temporada líder i es distancia de la competència
TV3 és líder de setembre, amb una quota del 14,3%, el millor mes de setembre des del 2018, a 2,6 i 3 punts de les cadenes classificades en segon i tercer lloc.
TV3 lidera la franja del day time amb comoditat amb la programació de temporada, i del prime time, amb contundència.
TV3 ha estat la cadena més vista 25 dies del mes de setembre i també ha liderat el rànquing de programes 30 dies del mes, i ho ha fet sempre amb un telenotícies. La cadena encapçala el rànquing dels programes més vistos i en col·loca 14 entre els 20 primers
Els informatius són líders en totes les edicions, amb excel·lents resultats, i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,5.
Aquest mes han destacat la tornada de "Crims", "Joc de cartes", "Preguntes freqüents", "Sense ficció" i l'"APM?"; i estrenes com "Dilluns començo" o "Fake night". També han fet bones audiències programes especials com el Piromusical de la Mercè o "Catalunya aixeca el teló".
TV3 continua sent la cadena més ben valorada qualitativament, amb un 8,4.
I, pel que fa a audiències digitals, el portal de la CCMA i el 324.cat obtenen els millors resultats d'un mes de setembre. També rècord històric de reproduccions de vídeo al setembre, amb 11,8 milionsTV3 és líder de setembre, amb una quota del 14,3%, el millor mes de setembre des del 2018, a 2,6 i 3 punts de les cadenes classificades en segon i tercer lloc. TV3 lidera la franja del day time amb comoditat amb la programació de temporada, i del prime time, amb contundència. TV3 ha estat la cadena més vista 25 dies del mes de setembre i també ha liderat el rànquing de programes 30 dies del mes, i ho ha fet sempre amb un telenotícies. La cadena encapçala el rànquing dels programes més vistos i en col·loca 14 entre els 20 primers Els informatius són líders en totes les edicions, amb excel·lents resultats, i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,5. Aquest mes han destacat la tornada de "Crims", "Joc de cartes", "Preguntes freqüents", "Sense ficció" i l'"APM?"; i estrenes com "Dilluns començo" o "Fake night". També han fet bones audiències programes especials com el Piromusical de la Mercè o "Catalunya aixeca el teló". TV3 continua sent la cadena més ben valorada qualitativament, amb un 8,4. I, pel que fa a audiències digitals, el portal de la CCMA i el 324.cat obtenen els millors resultats d'un mes de setembre. També rècord històric de reproduccions de vídeo al setembre, amb 11,8 milions

Els telenotícies, el Piromusical de la Mercè i "Preguntes freqüents", els més vistos d'un cap de setmana en què ha liderat TV3, amb diversos rècords de temporada
TV3 va liderar dissabte amb una quota del 14,7%, i diumenge, amb un 12,3%. Els programes més vistos del cap de setmana van ser els telenotícies i el Piromusical de les festes de la Mercè. L'edició del vespre de l'informatiu del diumenge va fer el rècord de la temporada, també el "TN cap de setmana migdia" de dissabte, i "Preguntes freqüents"
TV3 va liderar dissabte amb una quota del 14,7%, i diumenge, amb un 12,3%. Els programes més vistos del cap de setmana van ser els telenotícies i el Piromusical de les festes de la Mercè. L'edició del vespre de l'informatiu del diumenge va fer el rècord de la temporada, també el "TN cap de setmana migdia" de dissabte, i "Preguntes freqüents"

TV3, líder de dimarts, amb un 15,8% de quota , amb bons resultats dels telenotícies, el "Cuines" i "Com si fos ahir"
TV3 va liderar l'audiència d'ahir amb una quota del 15,8%, el millor dimarts des del 22 de juny. Tres dels quatre programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies i el "Cuines". També van destacar l'"Està passant" i "Com si fos ahir"
TV3 va liderar l'audiència d'ahir amb una quota del 15,8%, el millor dimarts des del 22 de juny. Tres dels quatre programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies i el "Cuines". També van destacar l'"Està passant" i "Com si fos ahir"

TV3 lidera dilluns amb contundència, amb una quota del 16,6% i bons resultats del telenotícies i "Crims"
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 16,6%, a 5,1 punts de la segona. Els tres programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies i "Crims" líders de la franja
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 16,6%, a 5,1 punts de la segona. Els tres programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies i "Crims" líders de la franja

TV3 es manté com a televisió líder a internet a Catalunya durant 52 mesos consecutius i Catalunya Ràdio creix respecte del mes anterior
Segons les dades del mes d'agost del 2021 de Comscore, TV3 es manté líder a internet a Catalunya durant 52 mesos consecutius, amb 2.038.000 usuaris únics. Catalunya Ràdio aconsegueix 681.000 usuaris únics a tot Espanya i creix un 4% respecte al mes anterior. El global de la CCMA a tot l'Estat registra 2.654.000 usuaris únics
Segons les dades del mes d'agost del 2021 de Comscore, TV3 es manté líder a internet a Catalunya durant 52 mesos consecutius, amb 2.038.000 usuaris únics. Catalunya Ràdio aconsegueix 681.000 usuaris únics a tot Espanya i creix un 4% respecte al mes anterior. El global de la CCMA a tot l'Estat registra 2.654.000 usuaris únics

"Polònia" torna trepitjant fort, en un dijous liderat per TV3 amb una quota del 15,2%
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 15,2%, i va situar quatre espais al capdavant del rànquing dels programes més vistos del dia: les edicions del vespre i el migdia dels telenotícies, "Polònia", que ahir va tornar a la graella amb la 17a temporada, i "Cuines". Pel que fa al nou programa "Fake night", es va estrenar amb una audiència acumulada de 552.000 espectadors.
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 15,2%, i va situar quatre espais al capdavant del rànquing dels programes més vistos del dia: les edicions del vespre i el migdia dels telenotícies, "Polònia", que ahir va tornar a la graella amb la 17a temporada, i "Cuines". Pel que fa al nou programa "Fake night", es va estrenar amb una audiència acumulada de 552.000 espectadors.

TV3, líder de dimecres, amb una quota del 15,2%, amb els telenotícies i el "Cuines" entre els més vistos
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 15,2%. Els dos programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies. També van destacar "Cuines", "Està passant" i la tornada de l'"APM?"
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 15,2%. Els dos programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies. També van destacar "Cuines", "Està passant" i la tornada de l'"APM?"