
TV3 i Catalunya Ràdio creixen fins al 57% de cobertura en l'àmbit digital
Segons les dades del mes de març del 2020 de Comscore, TV3 es manté líder a internet a Catalunya durant 35 mesos consecutius, supera els 3.000.000 d'usuaris únics, i Catalunya Ràdio obté 807.000 usuaris únics i creix un 53% en un any. D'altra banda, el conjunt de la CCMA aconsegueix 3.313.000 usuaris únics a Catalunya, amb un abast del 57% del conjunt d'internautes.
Segons les dades del mes de març del 2020 de Comscore, TV3 es manté líder a internet a Catalunya durant 35 mesos consecutius, supera els 3.000.000 d'usuaris únics, i Catalunya Ràdio obté 807.000 usuaris únics i creix un 53% en un any. D'altra banda, el conjunt de la CCMA aconsegueix 3.313.000 usuaris únics a Catalunya, amb un abast del 57% del conjunt d'internautes.






TV3 i Catalunya Ràdio, entre els mitjans preferits per la població per informar-se sobre la crisi del coronavirus
Un estudi publicat per la Universitat Ramon Llull sobre el consum de mitjans durant la pandèmia del coronavirus situa TV3 i Catalunya Ràdio en primer i tercer lloc, respectivament, del rànquing dels mitjans preferits per la població per informar-se.
Un estudi publicat per la Universitat Ramon Llull sobre el consum de mitjans durant la pandèmia del coronavirus situa TV3 i Catalunya Ràdio en primer i tercer lloc, respectivament, del rànquing dels mitjans preferits per la població per informar-se.







Catalunya Ràdio és la ràdio que més creix
Segons les dades de l'Estudi General de Mitjans, 665.000 oients han escoltat cada dia l'emissora el primer trimestre del 2020, amb un creixement del 18% i en un moment en què la ràdio generalista només puja un 5%, respecte de l'onada anterior.
Segons les dades de l'Estudi General de Mitjans, 665.000 oients han escoltat cada dia l'emissora el primer trimestre del 2020, amb un creixement del 18% i en un moment en què la ràdio generalista només puja un 5%, respecte de l'onada anterior.



TV3 assoleix màxims històrics com a referència de la ciutadania en la crisi pel coronavirus
TV3 és líder del març per 32è mes consecutiu, amb una quota del 16,3%, el millor març des del 2010.
També continua el lideratge de TV3 a la franja del "day time" i del "prime time".
TV3 ha estat la cadena més vista 28 dels 31 dies del mes de març i també ha liderat el rànquing de programes en 30 ocasions. Dels 20 programes més vistos del rànquing, 19 són de la cadena.
Els informatius són líders en totes les seves edicions, en un moment de màxima actualitat informativa. Es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,6, i també són líders en imparcialitat i credibilitat.
TV3 manté els directes de "Planta baixa", "Tot es mou" i "Preguntes freqüents", amb un excel·lent seguiment per part de l'audiència, i tot un repte humà i tècnic.
Bons resultats dels programes d'entreteniment, com "Polònia", "Crims", "APM? Extra", "No pot ser!" i "Cuines". I bona estrena de la segona temporada de "Les de l'hoquei" i de "Primera línia".
TV3 és la cadena més ben valorada qualitativament, amb un 8,6.
I, pel que fa a audiències digitals, el portal de la CCMA i el 324.cat augmenten els usuaris únics. El Super3 fa la seva millor dada i l'"InfoK" és el més vist a la cartaTV3 és líder del març per 32è mes consecutiu, amb una quota del 16,3%, el millor març des del 2010. També continua el lideratge de TV3 a la franja del "day time" i del "prime time". TV3 ha estat la cadena més vista 28 dels 31 dies del mes de març i també ha liderat el rànquing de programes en 30 ocasions. Dels 20 programes més vistos del rànquing, 19 són de la cadena. Els informatius són líders en totes les seves edicions, en un moment de màxima actualitat informativa. Es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,6, i també són líders en imparcialitat i credibilitat. TV3 manté els directes de "Planta baixa", "Tot es mou" i "Preguntes freqüents", amb un excel·lent seguiment per part de l'audiència, i tot un repte humà i tècnic. Bons resultats dels programes d'entreteniment, com "Polònia", "Crims", "APM? Extra", "No pot ser!" i "Cuines". I bona estrena de la segona temporada de "Les de l'hoquei" i de "Primera línia". TV3 és la cadena més ben valorada qualitativament, amb un 8,6. I, pel que fa a audiències digitals, el portal de la CCMA i el 324.cat augmenten els usuaris únics. El Super3 fa la seva millor dada i l'"InfoK" és el més vist a la carta


