
Rècord de temporada de "Planta baixa" i "Cuines", un dilluns en què TV3 torna a liderar, amb una quota del 20,9%
TV3 va liderar l'audiència d'ahir de manera contundent, amb una quota del 20,9%. Els sis programes més vistos del rànquing van ser de TV3. Va liderar la franja des del "TN matí" fins a "El suplent", amb resultats per sobre de la mitjana. A més, "Cuines" va fer el rècord de la temporada
TV3 va liderar l'audiència d'ahir de manera contundent, amb una quota del 20,9%. Els sis programes més vistos del rànquing van ser de TV3. Va liderar la franja des del "TN matí" fins a "El suplent", amb resultats per sobre de la mitjana. A més, "Cuines" va fer el rècord de la temporada

Els telenotícies, el "30 minuts" i el "Preguntes freqüents", els més vistos d'un cap de setmana que TV3 lidera amb contundència
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, per setè dia consecutiu, amb una quota del 16,3%. Els telenotícies fan uns resultats excel·lents durant tot el cap de setmana, i el "30 minuts" és el més vist des del 30 de setembre del 2018
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, per setè dia consecutiu, amb una quota del 16,3%. Els telenotícies fan uns resultats excel·lents durant tot el cap de setmana, i el "30 minuts" és el més vist des del 30 de setembre del 2018

El seguiment informatiu torna a fer líder TV3, amb una quota del 24,9%, i nou programes de la cadena, entre els deu més vistos del dia
TV3 torna a liderar amb contundència el dia, amb una quota del 24,9%, a més de 15 punts de la segona classificada, La Sexta. Els dos espais més vistos del dia tornen a ser els telenotícies, amb quotes que volten el 35% i audiències que, en el cas del "Telenotícies vespre", es desmarquen de la resta de programes i freguen el milió d'espectadors. I en el del "Telenotícies migdia", n'obté gairebé 600.000.
El missatge del president de la Generalitat, a un quart d'una de la matinada, va tenir una audiència mitjana de 618.000 espectadors i una quota del 39,4%.
Nou dels deu espais més vistos del dia van ser de TV3 i tots els programes de la cadena van ser líders de les seves franges. Cinc programes de TV3 van batre rècord de la temporada: el "Telenotícies matí", el magazín de tarda "Tot es mou", els programes d'humor "Està passant" i "APM?", aquest últim, a més, va ser el segon més vist de l'any, i la sèrie de la sobretaula "Com si fos ahir".
El canal d'informació 3/24 continua amb registres que se situen al nivell de les generalistes i dins del rànquing de les sis cadenes més vistes del dia, amb una quota del 2,6%.
El portal de la CCMA va registrar una audiència de 527.000 usuaris únics, la tercera millor dada des del gener del 2018.TV3 torna a liderar amb contundència el dia, amb una quota del 24,9%, a més de 15 punts de la segona classificada, La Sexta. Els dos espais més vistos del dia tornen a ser els telenotícies, amb quotes que volten el 35% i audiències que, en el cas del "Telenotícies vespre", es desmarquen de la resta de programes i freguen el milió d'espectadors. I en el del "Telenotícies migdia", n'obté gairebé 600.000. El missatge del president de la Generalitat, a un quart d'una de la matinada, va tenir una audiència mitjana de 618.000 espectadors i una quota del 39,4%. Nou dels deu espais més vistos del dia van ser de TV3 i tots els programes de la cadena van ser líders de les seves franges. Cinc programes de TV3 van batre rècord de la temporada: el "Telenotícies matí", el magazín de tarda "Tot es mou", els programes d'humor "Està passant" i "APM?", aquest últim, a més, va ser el segon més vist de l'any, i la sèrie de la sobretaula "Com si fos ahir". El canal d'informació 3/24 continua amb registres que se situen al nivell de les generalistes i dins del rànquing de les sis cadenes més vistes del dia, amb una quota del 2,6%. El portal de la CCMA va registrar una audiència de 527.000 usuaris únics, la tercera millor dada des del gener del 2018.

TV3 torna a ser líder, amb un extraordinari 24,9%, en una jornada en què més d'un milió d'espectadors van veure el "TN vespre"
TV3 torna a liderar amplíssimament el dia, amb una quota del 24,9%, i supera en gairebé 15 punts la segona cadena, Telecinco. L'espai més vist va ser el "TN vespre", amb 1.054.000 espectadors i una quota del 36,6%. Tots els programes de TV3, des del "TN matí" fins al "Més 3/24", van ser líders de les seves franges. Cinc dels espais més vistos van ser de TV3, en un dia en què també el "Sense ficció" va igualar el millor resultat de l'any.
TV3 torna a liderar amplíssimament el dia, amb una quota del 24,9%, i supera en gairebé 15 punts la segona cadena, Telecinco. L'espai més vist va ser el "TN vespre", amb 1.054.000 espectadors i una quota del 36,6%. Tots els programes de TV3, des del "TN matí" fins al "Més 3/24", van ser líders de les seves franges. Cinc dels espais més vistos van ser de TV3, en un dia en què també el "Sense ficció" va igualar el millor resultat de l'any.

Més de 3 milions de persones connecten en algun moment amb TV3 i el 3/24, un dilluns en què TV3 va ser líder absoluta, amb una quota del 26,8%
En un dia marcat per l'interès de l'actualitat informativa després de saber la sentència del procés, TV3, amb una programació especial, va liderar l'audiència d'ahir des de les 8.45 fins a les 00.00 de manera ininterrompuda, amb gran contundència i amb una quota del 26,8%. Aquesta dada és la millor des del 26 d'octubre del 2017. Per la seva banda, el 3/24 va obtenir una quota del 5,8%, la millor xifra des del 3 d'abril d'aquest any. El portal de la CCMA també va batre rècords d'audiència amb més d'un milió de reproduccions de vídeo.
En un dia marcat per l'interès de l'actualitat informativa després de saber la sentència del procés, TV3, amb una programació especial, va liderar l'audiència d'ahir des de les 8.45 fins a les 00.00 de manera ininterrompuda, amb gran contundència i amb una quota del 26,8%. Aquesta dada és la millor des del 26 d'octubre del 2017. Per la seva banda, el 3/24 va obtenir una quota del 5,8%, la millor xifra des del 3 d'abril d'aquest any. El portal de la CCMA també va batre rècords d'audiència amb més d'un milió de reproduccions de vídeo.

El "Polònia" més vist de la temporada, un dijous que TV3 torna a ser líder, amb una quota del 17,5%
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 17,5%. Cinc dels sis programes més vistos del rànquing van ser de TV3. El "TN vespre" és, una vegada més, el més vist, i el "Polònia" fa el millor resultat des del 2 de maig
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 17,5%. Cinc dels sis programes més vistos del rànquing van ser de TV3. El "TN vespre" és, una vegada més, el més vist, i el "Polònia" fa el millor resultat des del 2 de maig

TV3, líder destacada, amb una quota del 17,9% i excel·lents resultats dels telenotícies, l'"APM?" i el "Joc de cartes"
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 17,9%, a més de cinc punts de la segona classificada. Els sis programes més vistos del rànquing van ser de TV3 i líders de la seva franja, amb un dels millors "TN vespre" de l'any
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 17,9%, a més de cinc punts de la segona classificada. Els sis programes més vistos del rànquing van ser de TV3 i líders de la seva franja, amb un dels millors "TN vespre" de l'any

Els telenotícies, amb quotes del 30%, els més vistos d'un dimarts en què TV3 torna a ser líder amb contundència
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 17,1%, a més de quatre punts de la segona classificada, el millor dimarts des del mes de juny. Els sis programes més vistos del rànquing van ser de TV3, i líders de la seva franja, amb molt bon resultat dels telenotícies, l'"Està passant" i el "Sense ficció"
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 17,1%, a més de quatre punts de la segona classificada, el millor dimarts des del mes de juny. Els sis programes més vistos del rànquing van ser de TV3, i líders de la seva franja, amb molt bon resultat dels telenotícies, l'"Està passant" i el "Sense ficció"

Excel·lent estrena d'"El suplent", amb una quota del 20,9%, un dilluns que TV3 torna a ser líder amb contundència
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 17,3%, a molta distància de la segona classificada. Els sis programes més vistos del rànquing van ser de TV3, amb molt bon resultat del "TN vespre" amb més de 750.000 espectadors, i una excel·lent estrena d'"El suplent", amb un 20,9% de quota
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 17,3%, a molta distància de la segona classificada. Els sis programes més vistos del rànquing van ser de TV3, amb molt bon resultat del "TN vespre" amb més de 750.000 espectadors, i una excel·lent estrena d'"El suplent", amb un 20,9% de quota

Els telenotícies, el "Preguntes freqüents" i el "30 minuts", els més vistos del cap de setmana
TV3 va liderar l'audiència de dissabte, amb una quota del 13,3%. Els informatius, el "Preguntes freqüents" i el "30 minuts", els més vistos del cap de setmana
TV3 va liderar l'audiència de dissabte, amb una quota del 13,3%. Els informatius, el "Preguntes freqüents" i el "30 minuts", els més vistos del cap de setmana

TV3, líder d'ahir dijous, a molta distància de la segona i una quota del 17,2%, amb els telenotícies i el "Polònia"
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 17,2%. Set dels vuit programes més vistos del rànquing van ser de TV3, amb els telenotícies i el "Polònia" en el Top 3. A més, bona estrena de la segona temporada d'"Els meus pares"
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 17,2%. Set dels vuit programes més vistos del rànquing van ser de TV3, amb els telenotícies i el "Polònia" en el Top 3. A més, bona estrena de la segona temporada d'"Els meus pares"

Excel·lent resultat de TV3, que lidera amb una quota del 18,1%, amb molt bons resultats de l'"APM?" i "Joc de cartes"
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 18,1%, la segona millor de la temporada, després de la Diada. Els set programes més vistos del rànquing van ser de TV3 i, tots, líders de la seva franja. L'"APM?" i "Joc de cartes" van millorar els resultats de les setmanes anteriors, tot i que competien amb el partit de la Lliga de Campions del Barça
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 18,1%, la segona millor de la temporada, després de la Diada. Els set programes més vistos del rànquing van ser de TV3 i, tots, líders de la seva franja. L'"APM?" i "Joc de cartes" van millorar els resultats de les setmanes anteriors, tot i que competien amb el partit de la Lliga de Campions del Barça

TV3 lidera amb contundència l'audiència de dimarts, amb una quota del 16% i un molt bon resultat de tots els informatius
TV3 va liderar l'audiència d'ahir amb una quota del 16%. Cinc dels sis programes més vistos del rànquing van ser de TV3, amb les tres edicions dels telenotícies i l'"Està passant". Cal destacar el resultat del magazín de les tardes de TV3, "Tot es mou", que va ser el millor des del 3 d'abril del 2019; el van seguir 218.000 espectadors i va obtenir una quota del 16,1%.
TV3 va liderar l'audiència d'ahir amb una quota del 16%. Cinc dels sis programes més vistos del rànquing van ser de TV3, amb les tres edicions dels telenotícies i l'"Està passant". Cal destacar el resultat del magazín de les tardes de TV3, "Tot es mou", que va ser el millor des del 3 d'abril del 2019; el van seguir 218.000 espectadors i va obtenir una quota del 16,1%.

TV3 lidera setembre, i amplia la distància amb la resta de cadenes
TV3 és líder del setembre per 26è mes consecutiu, amb una quota del 13,5%, a 1,8 punts de la segona cadena classificada, i a 4,3 punts de la tercera.
Continua també el lideratge de TV3 en la franja del "day time" i del "prime time".
TV3 ha estat la cadena més vista 21 dels 30 dies del mes de setembre i també ha liderat el rànquing de programes en 29 ocasions. 17 dels 20 programes del rànquing dels més vistos són de TV3.
Els informatius són líders en totes les seves edicions i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,6, i també són líders en imparcialitat i credibilitat.
TV3 és la cadena generalista més ben valorada qualitativament.
"Joc de cartes" acaba la temporada d'estiu i comença la de tardor amb excel·lents resultats. I la programació de la Diada va obtenir molt bones audiències, tant de l'acte institucional com de la coproducció "L'enigma Verdaguer".
I pel que fa a audiències digitals, el portal de la CCMA creix un 15,3% respecte al setembre de l'any passat, i ha tingut gairebé 9 milions de reproduccions de vídeoTV3 és líder del setembre per 26è mes consecutiu, amb una quota del 13,5%, a 1,8 punts de la segona cadena classificada, i a 4,3 punts de la tercera. Continua també el lideratge de TV3 en la franja del "day time" i del "prime time". TV3 ha estat la cadena més vista 21 dels 30 dies del mes de setembre i també ha liderat el rànquing de programes en 29 ocasions. 17 dels 20 programes del rànquing dels més vistos són de TV3. Els informatius són líders en totes les seves edicions i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,6, i també són líders en imparcialitat i credibilitat. TV3 és la cadena generalista més ben valorada qualitativament. "Joc de cartes" acaba la temporada d'estiu i comença la de tardor amb excel·lents resultats. I la programació de la Diada va obtenir molt bones audiències, tant de l'acte institucional com de la coproducció "L'enigma Verdaguer". I pel que fa a audiències digitals, el portal de la CCMA creix un 15,3% respecte al setembre de l'any passat, i ha tingut gairebé 9 milions de reproduccions de vídeo

Els telenotícies, el "Preguntes freqüents" i el "30 minuts", els més vistos d'un cap de setmana liderat per TV3
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 12,6%. Els tres programes més vistos del rànquing van ser de TV3, amb les dues edicions del "TN cap de setmana" i el "30 minuts". Dissabte també va ser líder amb comoditat, amb una quota del 14%, el millor des del març, amb els informatius i el "Preguntes freqüents", que va fer el millor resultat del 2019
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 12,6%. Els tres programes més vistos del rànquing van ser de TV3, amb les dues edicions del "TN cap de setmana" i el "30 minuts". Dissabte també va ser líder amb comoditat, amb una quota del 14%, el millor des del març, amb els informatius i el "Preguntes freqüents", que va fer el millor resultat del 2019

Els telenotícies i el "Polònia", els més vistos de dijous i líders de la franja amb comoditat
Els tres programes més vistos del rànquing van ser de TV3, amb el "TN vespre" amb gairebé un 30% de quota, i el "Polònia" amb més de 500.000 espectadors
Els tres programes més vistos del rànquing van ser de TV3, amb el "TN vespre" amb gairebé un 30% de quota, i el "Polònia" amb més de 500.000 espectadors

El Piromusical de la Mercè, el més vist, d'un dimarts en què va liderar TV3, amb un 15,1% de quota
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 15,1%. Els cinc programes més vistos del rànquing van ser de TV3, amb el Piromusical de la Mercè, els telenotícies i l'"Està passant", tots, líders de la seva franja
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 15,1%. Els cinc programes més vistos del rànquing van ser de TV3, amb el Piromusical de la Mercè, els telenotícies i l'"Està passant", tots, líders de la seva franja

Els telenotícies i el "30 minuts", els més vistos de diumenge
Els tres programes més vistos de diumenge van ser de TV3, amb les dues edicions del "TN cap de setmana, i el "30 minuts" titulat "Amazones: aturar el desastre", que forma part del "Covering Climate Now", una iniciativa en què més de 250 mitjans de comunicació d'arreu del món col·laborem per impulsar la presa de consciència sobre la crisi climàtica mundial. Dissabte, TV3 va ser líder, amb una quota de l'11,2%
Els tres programes més vistos de diumenge van ser de TV3, amb les dues edicions del "TN cap de setmana, i el "30 minuts" titulat "Amazones: aturar el desastre", que forma part del "Covering Climate Now", una iniciativa en què més de 250 mitjans de comunicació d'arreu del món col·laborem per impulsar la presa de consciència sobre la crisi climàtica mundial. Dissabte, TV3 va ser líder, amb una quota de l'11,2%

Els telenotícies i el "Polònia", els més vistos d'un dijous en què TV3 va liderar amb una quota del 16,1%
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 16,1%. Cinc dels sis programes més vistos del rànquing van ser de TV3, amb els telenotícies i el "Polònia"
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 16,1%. Cinc dels sis programes més vistos del rànquing van ser de TV3, amb els telenotícies i el "Polònia"

TV3, líder amb contundència d'ahir, dimecres, amb una quota del 17,2% i un excel·lent resultat del "prime time"
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 17,2%, a gairebé 8 punts de la segona classificada. Els set programes més vistos del rànquing van ser de TV3. I excel·lent "prime time" de la cadena, amb l'estrena de la nova temporada de l'"APM?" i de la tercera temporada de "Joc de cartes".
TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 17,2%, a gairebé 8 punts de la segona classificada. Els set programes més vistos del rànquing van ser de TV3. I excel·lent "prime time" de la cadena, amb l'estrena de la nova temporada de l'"APM?" i de la tercera temporada de "Joc de cartes".