• TV3, líder d'ahir, dimecres, amb una quota del 14,8%, amb totes les edicions dels telenotícies, l'"Està passant" i l'"APM?"
    Veure vídeo

    TV3, líder d'ahir, dimecres, amb una quota del 14,8%, amb totes les edicions dels telenotícies, l'"Està passant" i l'"APM?"

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 14,8%. Cinc dels sis espais més vistos van ser de TV3, amb totes les edicions dels telenotícies, amb resultats destacats del "TN migdia" i del "TN comarques"

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 14,8%. Cinc dels sis espais més vistos van ser de TV3, amb totes les edicions dels telenotícies, amb resultats destacats del "TN migdia" i del "TN comarques"

  • TV3, líder destacada d'ahir dimarts, amb una quota del 15,8%, amb els telenotícies i el "Sense ficció"
    Veure vídeo

    TV3, líder destacada d'ahir dimarts, amb una quota del 15,8%, amb els telenotícies i el "Sense ficció"

    TV3 va tornar a liderar amb comoditat l'audiència del dia, amb una quota del 15,8%. Els quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, el "Sense ficció" i l'"Està passant", tots ells líders de la seva franja

    TV3 va tornar a liderar amb comoditat l'audiència del dia, amb una quota del 15,8%. Els quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, el "Sense ficció" i l'"Està passant", tots ells líders de la seva franja

  • TV3, líder de dilluns, amb una quota del 16,4%, amb els telenotícies i l'"Està passant"
    Veure vídeo

    TV3, líder de dilluns, amb una quota del 16,4%, amb els telenotícies i l'"Està passant"

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 16,4%. Els tres espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies i l'"Està passant"

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 16,4%. Els tres espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies i l'"Està passant"

  • Més de 3.200.000 espectadors connecten amb TV3, un diumenge electoral que lidera amb una quota del 20,9%
    Veure vídeo

    Més de 3.200.000 espectadors connecten amb TV3, un diumenge electoral que lidera amb una quota del 20,9%

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia de manera destacada, amb una quota del 20,9%, el millor resultat de la temporada en cap de setmana, i fa el millor resultat en unes eleccions municipals des del 2003. El canal 3/24, amb un 3,8% de quota, és el canal temàtic més vist del dia

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia de manera destacada, amb una quota del 20,9%, el millor resultat de la temporada en cap de setmana, i fa el millor resultat en unes eleccions municipals des del 2003. El canal 3/24, amb un 3,8% de quota, és el canal temàtic més vist del dia

  • TV3, líder de dijous, amb una quota del 15,2%, amb els telenotícies i el "Polònia"
    Veure vídeo

    TV3, líder de dijous, amb una quota del 15,2%, amb els telenotícies i el "Polònia"

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,2%. Tres dels quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies i el "Polònia", que van ser líders de les seves franges

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,2%. Tres dels quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies i el "Polònia", que van ser líders de les seves franges

  • TV3, líder amb una quota del 13,7%, amb els telenotícies
    Veure vídeo

    TV3, líder amb una quota del 13,7%, amb els telenotícies

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 13,7%. Tres dels quatre espais més vistos van ser de TV3, tots ells informatius i líders de les seves franges. El 33 va fer el millor resultat de la temporada amb els programes d'homenatge a Eduard Punset

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 13,7%. Tres dels quatre espais més vistos van ser de TV3, tots ells informatius i líders de les seves franges. El 33 va fer el millor resultat de la temporada amb els programes d'homenatge a Eduard Punset

  • TV3 manté el lideratge a internet a Catalunya i els usuaris de Catalunya Ràdio pugen un 18%
    Veure vídeo

    TV3 manté el lideratge a internet a Catalunya i els usuaris de Catalunya Ràdio pugen un 18%

    Segons les dades del mes d'abril del 2019 de Comscore, TV3 es manté líder a internet a Catalunya i obté la segona millor dada històrica, amb 2.528.000 usuaris únics, i Catalunya Ràdio obté 621.000 usuaris únics i puja un 18% respecte del mes de març. Per la seva banda, el conjunt de la CCMA aconsegueix 2.850.000 usuaris únics a Catalunya, la millor audiència des de l'octubre del 2017.

    Segons les dades del mes d'abril del 2019 de Comscore, TV3 es manté líder a internet a Catalunya i obté la segona millor dada històrica, amb 2.528.000 usuaris únics, i Catalunya Ràdio obté 621.000 usuaris únics i puja un 18% respecte del mes de març. Per la seva banda, el conjunt de la CCMA aconsegueix 2.850.000 usuaris únics a Catalunya, la millor audiència des de l'octubre del 2017.

  • TV3, líder amb una quota del 13,1%, amb els telenotícies com els més vistos
    Veure vídeo

    TV3, líder amb una quota del 13,1%, amb els telenotícies com els més vistos

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 13,1%. Els dos espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 13,1%. Els dos espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies

  • "Polònia", el programa més vist un dijous, en què TV3 lidera amb una quota del 15,6%
    Veure vídeo

    "Polònia", el programa més vist un dijous, en què TV3 lidera amb una quota del 15,6%

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,6%. Els tres espais més vistos van ser de TV3, amb el "Polònia" i els telenotícies, líders de la seva franja

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,6%. Els tres espais més vistos van ser de TV3, amb el "Polònia" i els telenotícies, líders de la seva franja

  • TV3, líder de dimecres, amb una quota del 15,6%, amb els telenotícies i l'"APM?"
    Veure vídeo

    TV3, líder de dimecres, amb una quota del 15,6%, amb els telenotícies i l'"APM?"

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,6%. Tres dels quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies i l'"APM?", líders de la seva franja

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,6%. Tres dels quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies i l'"APM?", líders de la seva franja

  • Més d'un milió de persones connecten en algun moment amb el debat de les eleccions al Parlament Europeu, en un dia en què TV3 va tornar a ser líder
    Veure vídeo

    Més d'un milió de persones connecten en algun moment amb el debat de les eleccions al Parlament Europeu, en un dia en què TV3 va tornar a ser líder

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 14,8%. Cinc dels vuit espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, l'"Està passant", el "Cuines" i el debat de les eleccions al Parlament Europeu. 1.157.000 espectadors van connectar com a mínim un minut amb el debat de les eleccions europees, que va ser líder de la seva franja.

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 14,8%. Cinc dels vuit espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, l'"Està passant", el "Cuines" i el debat de les eleccions al Parlament Europeu. 1.157.000 espectadors van connectar com a mínim un minut amb el debat de les eleccions europees, que va ser líder de la seva franja.

  • TV3 és la cadena més vista d'ahir dilluns, amb un 13,4% de quota, amb els telenotícies i les de "Les de l'hoquei", líders de la seva franja
    Veure vídeo

    TV3 és la cadena més vista d'ahir dilluns, amb un 13,4% de quota, amb els telenotícies i les de "Les de l'hoquei", líders de la seva franja

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 13,4%. Quatre dels cinc espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, "Les de l'hoquei" i l'"Està passant", entre els més vistos

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 13,4%. Quatre dels cinc espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, "Les de l'hoquei" i l'"Està passant", entre els més vistos

  • Els telenotícies, el "Preguntes freqüents" i el "30 minuts", els més vistos del cap de setmana
    Veure vídeo

    Els telenotícies, el "Preguntes freqüents" i el "30 minuts", els més vistos del cap de setmana

    TV3 va liderar el dissabte amb una quota del 12,4%. Els programes més vistos van ser els telenotícies i el "Preguntes freqüents". Diumenge van destacar les dues edicions dels informatius i el "30 minuts"

    TV3 va liderar el dissabte amb una quota del 12,4%. Els programes més vistos van ser els telenotícies i el "Preguntes freqüents". Diumenge van destacar les dues edicions dels informatius i el "30 minuts"

  • El "Polònia" va ser el més vist d'un dijous en què va liderar TV3, amb una quota del 15,8%
    Veure vídeo

    El "Polònia" va ser el més vist d'un dijous en què va liderar TV3, amb una quota del 15,8%

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,8%. Els tres espais més vistos van ser de TV3, amb el "Polònia" i els telenotícies, que van liderar la seva franja

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,8%. Els tres espais més vistos van ser de TV3, amb el "Polònia" i els telenotícies, que van liderar la seva franja

  • TV3, líder de dimecres, amb una quota del 15,3%, amb els telenotícies, l'"APM?" i l'"Està passant"
    Veure vídeo

    TV3, líder de dimecres, amb una quota del 15,3%, amb els telenotícies, l'"APM?" i l'"Està passant"

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,3%. Els quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, l'"APM? i l'"Està passant"; tots, líders de la franja

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,3%. Els quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, l'"APM? i l'"Està passant"; tots, líders de la franja

  • TV3, líder de dimarts, amb una quota del 13,6%, amb els telenotícies, l'"Està passant" i el "Cuines"
    Veure vídeo

    TV3, líder de dimarts, amb una quota del 13,6%, amb els telenotícies, l'"Està passant" i el "Cuines"

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 13,6%. Quatre dels cinc espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, l'"Està passant" i el "Cuines"

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 13,6%. Quatre dels cinc espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, l'"Està passant" i el "Cuines"

  • "Les de l'hoquei" lideren la seva franja, un dilluns que TV3 és la més vista, amb un 14,8% de quota
    Veure vídeo

    "Les de l'hoquei" lideren la seva franja, un dilluns que TV3 és la més vista, amb un 14,8% de quota

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 14,8%. Els quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, l'"Està passant", el "Cuines" i "Les de l'hoquei".

    TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 14,8%. Els quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, l'"Està passant", el "Cuines" i "Les de l'hoquei".

  • El S3/33 fa rècord de cobertura dissabte amb l'especial "24h Europe – The next generation"
    Veure vídeo

    El S3/33 fa rècord de cobertura dissabte amb l'especial "24h Europe – The next generation"

    694.000 espectadors van connectar amb el canal en algun moment, i es va convertir en la millor audiència acumulada del S3/33 dels últims dos anys. El projecte pioner va proposar una expedició pel continent europeu amb 66 joves de 15 a 30 anys que són el seu futur i que, a més, són minoria al vell continent. El programa, de 24 hores, es va emetre pel 33 simultàniament amb altres cadenes europees com ARTE, l'alemanya BR o la finesa YLE

    694.000 espectadors van connectar amb el canal en algun moment, i es va convertir en la millor audiència acumulada del S3/33 dels últims dos anys. El projecte pioner va proposar una expedició pel continent europeu amb 66 joves de 15 a 30 anys que són el seu futur i que, a més, són minoria al vell continent. El programa, de 24 hores, es va emetre pel 33 simultàniament amb altres cadenes europees com ARTE, l'alemanya BR o la finesa YLE

  • Els telenotícies, el "Preguntes freqüents" i el "30 minuts, els més vistos del cap de setmana
    Veure vídeo

    Els telenotícies, el "Preguntes freqüents" i el "30 minuts, els més vistos del cap de setmana

    TV3 va liderar el dissabte amb una quota del 12,1%. Els programes més vistos van ser els telenotícies i el "Preguntes freqüents". Diumenge van destacar les dues edicions dels informatius, el "30 minuts" i el "No pot ser!"

    TV3 va liderar el dissabte amb una quota del 12,1%. Els programes més vistos van ser els telenotícies i el "Preguntes freqüents". Diumenge van destacar les dues edicions dels informatius, el "30 minuts" i el "No pot ser!"

  • El "Polònia" fa el segon millor resultat de la temporada, un dijous que TV3 lidera de manera destacada, amb un 16,7% de quota
    Veure vídeo

    El "Polònia" fa el segon millor resultat de la temporada, un dijous que TV3 lidera de manera destacada, amb un 16,7% de quota

    TV3 va tornar a liderar amb contundència l'audiència del dia, amb una quota del 16,7%. Quatre dels cinc espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, el "Polònia", que va fer el segon millor resultat de la temporada, i el segon capítol de "Persona infiltrada"

    TV3 va tornar a liderar amb contundència l'audiència del dia, amb una quota del 16,7%. Quatre dels cinc espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, el "Polònia", que va fer el segon millor resultat de la temporada, i el segon capítol de "Persona infiltrada"

Anar al contingut