
TV3, líder d'ahir, dimecres, amb una quota del 14,8%, amb totes les edicions dels telenotícies, l'"Està passant" i l'"APM?"
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 14,8%. Cinc dels sis espais més vistos van ser de TV3, amb totes les edicions dels telenotícies, amb resultats destacats del "TN migdia" i del "TN comarques"
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 14,8%. Cinc dels sis espais més vistos van ser de TV3, amb totes les edicions dels telenotícies, amb resultats destacats del "TN migdia" i del "TN comarques"

TV3, líder destacada d'ahir dimarts, amb una quota del 15,8%, amb els telenotícies i el "Sense ficció"
TV3 va tornar a liderar amb comoditat l'audiència del dia, amb una quota del 15,8%. Els quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, el "Sense ficció" i l'"Està passant", tots ells líders de la seva franja
TV3 va tornar a liderar amb comoditat l'audiència del dia, amb una quota del 15,8%. Els quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, el "Sense ficció" i l'"Està passant", tots ells líders de la seva franja

TV3, líder de dilluns, amb una quota del 16,4%, amb els telenotícies i l'"Està passant"
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 16,4%. Els tres espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies i l'"Està passant"
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 16,4%. Els tres espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies i l'"Està passant"

Més de 3.200.000 espectadors connecten amb TV3, un diumenge electoral que lidera amb una quota del 20,9%
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia de manera destacada, amb una quota del 20,9%, el millor resultat de la temporada en cap de setmana, i fa el millor resultat en unes eleccions municipals des del 2003. El canal 3/24, amb un 3,8% de quota, és el canal temàtic més vist del dia
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia de manera destacada, amb una quota del 20,9%, el millor resultat de la temporada en cap de setmana, i fa el millor resultat en unes eleccions municipals des del 2003. El canal 3/24, amb un 3,8% de quota, és el canal temàtic més vist del dia

TV3, líder de dijous, amb una quota del 15,2%, amb els telenotícies i el "Polònia"
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,2%. Tres dels quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies i el "Polònia", que van ser líders de les seves franges
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,2%. Tres dels quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies i el "Polònia", que van ser líders de les seves franges

TV3, líder amb una quota del 13,7%, amb els telenotícies
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 13,7%. Tres dels quatre espais més vistos van ser de TV3, tots ells informatius i líders de les seves franges. El 33 va fer el millor resultat de la temporada amb els programes d'homenatge a Eduard Punset
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 13,7%. Tres dels quatre espais més vistos van ser de TV3, tots ells informatius i líders de les seves franges. El 33 va fer el millor resultat de la temporada amb els programes d'homenatge a Eduard Punset

TV3 manté el lideratge a internet a Catalunya i els usuaris de Catalunya Ràdio pugen un 18%
Segons les dades del mes d'abril del 2019 de Comscore, TV3 es manté líder a internet a Catalunya i obté la segona millor dada històrica, amb 2.528.000 usuaris únics, i Catalunya Ràdio obté 621.000 usuaris únics i puja un 18% respecte del mes de març. Per la seva banda, el conjunt de la CCMA aconsegueix 2.850.000 usuaris únics a Catalunya, la millor audiència des de l'octubre del 2017.
Segons les dades del mes d'abril del 2019 de Comscore, TV3 es manté líder a internet a Catalunya i obté la segona millor dada històrica, amb 2.528.000 usuaris únics, i Catalunya Ràdio obté 621.000 usuaris únics i puja un 18% respecte del mes de març. Per la seva banda, el conjunt de la CCMA aconsegueix 2.850.000 usuaris únics a Catalunya, la millor audiència des de l'octubre del 2017.

TV3, líder amb una quota del 13,1%, amb els telenotícies com els més vistos
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 13,1%. Els dos espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 13,1%. Els dos espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies

"Polònia", el programa més vist un dijous, en què TV3 lidera amb una quota del 15,6%
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,6%. Els tres espais més vistos van ser de TV3, amb el "Polònia" i els telenotícies, líders de la seva franja
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,6%. Els tres espais més vistos van ser de TV3, amb el "Polònia" i els telenotícies, líders de la seva franja

TV3, líder de dimecres, amb una quota del 15,6%, amb els telenotícies i l'"APM?"
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,6%. Tres dels quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies i l'"APM?", líders de la seva franja
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,6%. Tres dels quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies i l'"APM?", líders de la seva franja

Més d'un milió de persones connecten en algun moment amb el debat de les eleccions al Parlament Europeu, en un dia en què TV3 va tornar a ser líder
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 14,8%. Cinc dels vuit espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, l'"Està passant", el "Cuines" i el debat de les eleccions al Parlament Europeu. 1.157.000 espectadors van connectar com a mínim un minut amb el debat de les eleccions europees, que va ser líder de la seva franja.
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 14,8%. Cinc dels vuit espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, l'"Està passant", el "Cuines" i el debat de les eleccions al Parlament Europeu. 1.157.000 espectadors van connectar com a mínim un minut amb el debat de les eleccions europees, que va ser líder de la seva franja.

TV3 és la cadena més vista d'ahir dilluns, amb un 13,4% de quota, amb els telenotícies i les de "Les de l'hoquei", líders de la seva franja
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 13,4%. Quatre dels cinc espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, "Les de l'hoquei" i l'"Està passant", entre els més vistos
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 13,4%. Quatre dels cinc espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, "Les de l'hoquei" i l'"Està passant", entre els més vistos

Els telenotícies, el "Preguntes freqüents" i el "30 minuts", els més vistos del cap de setmana
TV3 va liderar el dissabte amb una quota del 12,4%. Els programes més vistos van ser els telenotícies i el "Preguntes freqüents". Diumenge van destacar les dues edicions dels informatius i el "30 minuts"
TV3 va liderar el dissabte amb una quota del 12,4%. Els programes més vistos van ser els telenotícies i el "Preguntes freqüents". Diumenge van destacar les dues edicions dels informatius i el "30 minuts"

El "Polònia" va ser el més vist d'un dijous en què va liderar TV3, amb una quota del 15,8%
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,8%. Els tres espais més vistos van ser de TV3, amb el "Polònia" i els telenotícies, que van liderar la seva franja
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,8%. Els tres espais més vistos van ser de TV3, amb el "Polònia" i els telenotícies, que van liderar la seva franja

TV3, líder de dimecres, amb una quota del 15,3%, amb els telenotícies, l'"APM?" i l'"Està passant"
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,3%. Els quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, l'"APM? i l'"Està passant"; tots, líders de la franja
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 15,3%. Els quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, l'"APM? i l'"Està passant"; tots, líders de la franja

TV3, líder de dimarts, amb una quota del 13,6%, amb els telenotícies, l'"Està passant" i el "Cuines"
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 13,6%. Quatre dels cinc espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, l'"Està passant" i el "Cuines"
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 13,6%. Quatre dels cinc espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, l'"Està passant" i el "Cuines"

"Les de l'hoquei" lideren la seva franja, un dilluns que TV3 és la més vista, amb un 14,8% de quota
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 14,8%. Els quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, l'"Està passant", el "Cuines" i "Les de l'hoquei".
TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 14,8%. Els quatre espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, l'"Està passant", el "Cuines" i "Les de l'hoquei".

El S3/33 fa rècord de cobertura dissabte amb l'especial "24h Europe The next generation"
694.000 espectadors van connectar amb el canal en algun moment, i es va convertir en la millor audiència acumulada del S3/33 dels últims dos anys. El projecte pioner va proposar una expedició pel continent europeu amb 66 joves de 15 a 30 anys que són el seu futur i que, a més, són minoria al vell continent. El programa, de 24 hores, es va emetre pel 33 simultàniament amb altres cadenes europees com ARTE, l'alemanya BR o la finesa YLE
694.000 espectadors van connectar amb el canal en algun moment, i es va convertir en la millor audiència acumulada del S3/33 dels últims dos anys. El projecte pioner va proposar una expedició pel continent europeu amb 66 joves de 15 a 30 anys que són el seu futur i que, a més, són minoria al vell continent. El programa, de 24 hores, es va emetre pel 33 simultàniament amb altres cadenes europees com ARTE, l'alemanya BR o la finesa YLE

Els telenotícies, el "Preguntes freqüents" i el "30 minuts, els més vistos del cap de setmana
TV3 va liderar el dissabte amb una quota del 12,1%. Els programes més vistos van ser els telenotícies i el "Preguntes freqüents". Diumenge van destacar les dues edicions dels informatius, el "30 minuts" i el "No pot ser!"
TV3 va liderar el dissabte amb una quota del 12,1%. Els programes més vistos van ser els telenotícies i el "Preguntes freqüents". Diumenge van destacar les dues edicions dels informatius, el "30 minuts" i el "No pot ser!"

El "Polònia" fa el segon millor resultat de la temporada, un dijous que TV3 lidera de manera destacada, amb un 16,7% de quota
TV3 va tornar a liderar amb contundència l'audiència del dia, amb una quota del 16,7%. Quatre dels cinc espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, el "Polònia", que va fer el segon millor resultat de la temporada, i el segon capítol de "Persona infiltrada"
TV3 va tornar a liderar amb contundència l'audiència del dia, amb una quota del 16,7%. Quatre dels cinc espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, el "Polònia", que va fer el segon millor resultat de la temporada, i el segon capítol de "Persona infiltrada"