SILENCI?

Diumenge, a "Silenci?", entrevistem Diego Martín

L'actor, un dels protagonistes de la sèrie "De moda", respon diumenge el qüestionari de "Silenci?" i ens parla, entre d'altres, de les seves preferències musicals (Tom Waits i Franz Ferdinand).

Mike Mills, d'"skater" pels carrers de Los Angeles a dissenyador i realitzador de culte
Mike Mills és meitat dissenyador i meitat realitzador. Als seus trenta-set anys és un dels realitzadors més respectats del món. El seu particular estil, a mig camí entre el documental i el videoclip, l'ha convertit en un dels directors més innovadors dels darrers anys. Gran part dels millors discos de finals dels anys 90 porten la seva firma com a dissenyador gràfic. I pel que fa a clips, el realitzador ha dirigit treballs per a gent com Everything but the girl, The Divine Comedy, Air o Pulp. Mike Mills estrenarà el 2005 el seu debut cinematogràfic, i segueix així els passos de Spike Jonze i els germans Roman i Sofia Coppola, de qui és amic íntim i soci. En aquest reportatge, "Silenci?" entrevista el realitzador i fa un repàs per la seva extensa trajectòria.

Entrevista a l'actor Diego Martín, un dels protagonistes de la sèrie "De moda"
Diego Martín és un dels noms habituals i més populars de la petita pantalla. L'actor ha participat en sèries d'èxit com "Periodistas", "7 vidas" o "Policías" i des de fa unes setmanes se'l pot veure cada dilluns a "De moda", que emet TV3. Un seguit de treballs que l'actor combina amb obres de teatre i pel·lícules de cinema com "Resultado final", de Juan Antonio Bardem, i "Días de fútbol", de David Serrano. Diego Martín respon aquesta setmana el qüestionari de "Silenci?" i, a banda d'analitzar el seu treball com a actor, parla de les seves preferències musicals (Tom Waits i Franz Ferdinand), de la seva polèmica adolescència i del seu vessant més excèntric.

Yomango, un dels principals col·lectius artístics antiglobalització
L'allau de marques poderoses i de grans imperis comercials provoca al·lèrgia a un grapat de col·lectius artístics. Així, davant de la societat capitalista i de l'amenaça de la globalització, moltes agrupacions han decidit queixar-se del que no els agrada amb les mateixes armes. És a dir, amb un grapat de campanyes gràfiques, accions o espots que demostren que la tendència actual de molts creadors és utilitzar l'art com una eina reivindicativa i molt esmolada. En aquest reportatge, "Silenci?" fa un repàs per algunes de les agrupacions artístiques més crítiques que podem trobar en aquests moments, com ara www.yomango.org o www.adbusters.org.
Anar al contingut