Valor afegit

El màrqueting dels sentits i l'economia cultural, a "Valor afegit"

"Valor afegit" reemetrà durant el mes de juliol els millors reportatges de la temporada. En la primera edició "estiuenca", farem un repàs de les tècniques de màrqueting que utilitzen els venedors en època de rebaixes i parlarem del sector cultural català.

El màrqueting dels sentits i l'economia cultural seran els dos temes de dimarts, a partir de les 23.10, a "Valor afegit", el programa econòmic del 33, que aquest mes de juliol oferirà els millors reportatges de la temporada.

Dimarts, coincidint amb el primer programa de reemissió dels millors reportatges de la temporada, s'inicia el període de rebaixes d'estiu. El reportatge explicarà com han evolucionat les tècniques de màrqueting per provocar emocions que incitin a la compra. Les olors, els gustos, els sons, el tacte, tots els sentits entren en joc perquè, al final, el consumidor passi per caixa.

L'altre capítol de l'edició de dimarts de "Valor afegit" parteix de la base que el pes econòmic de la indústria cultural a Espanya és similar al del sector energètic. I a Catalunya? La cultura aquí mou molts diners, però el seu pes econòmic és menor que en el conjunt de l'Estat. Som líders en el sector editorial, però molt menys importants en sectors com el de les arts plàstiques.
Anar al contingut