"Sis a traïció", el nou i pervers joc psicològic de TV3
TVC i Gestmusic Endemol estrenen dimarts aquest nou concurs, un joc psicològic i pervers ple de mentides, veritats i conspiracions.
TV3 estrena dimarts, a les 22.00, "Sis a traïció", un innovador concurs, coproduït per Gestmusic Endemol i Televisió de Catalunya, sobre veritats, mentides, aliances i traïcions.
Amb l'objectiu d'emportar-se 50.000 euros, sis persones s'asseuen al voltant d'una taula i expliquen per què necessiten els diners. La història pot ser vertadera o falsa, l'important és la capacitat de convèncer i manipular que tenen els participants per finalment guanyar el premi econòmic. Aquest és el plantejament inicial del concurs. A partir d'aquí comença un complex i pervers joc psicològic on tot s'hi val. I és que són els mateixos concursants qui van eliminant els seus adversaris mitjançant aliances i traïcions. A més, per facilitar els pactes i les estratègies hi ha la "Cambra de les conspiracions", un espai on els participants es poden reunir de dos en dos sense que els altres els sentin.
Al final només queden dos finalistes, que primer hauran de descobrir si les històries dels seus companys eliminats eren certes o no. Cada error els costarà 10.000 euros. El moment més important i més tens, però, arriba quan han de dir si volen compartir el premi o no. Seran lleials i compartiran els diners? Un dels dos trairà l'altre i s'emportarà tot el premi? O tots dos es trairan i se n'aniran amb les mans buides?
En la presentació del programa davant els mitjans de comunicació, Toni Cruz, un dels productors executius de Gestmusic Endemol, ha explicat que es tracta d'un format que està triomfant a l'Argentina i l'ha definit com un programa "dur que mostra la capacitat d'engany que tenen les persones". Per la seva banda, Carme Basté, directora de Programes i subdirectora de TVC, ha assenyalat que tot i que comença a l'estiu aquest projecte és una de les grans apostes de la cadena per a la tardor i ha afegit que allò que més els va agradar és la gran tensió que es genera. "Ens va recordar l'obra teatral de Jordi Galceran "El mètode Grönholm", on no importa tant qui som ni com som, sinó l'opinió que tenen els altres de nosaltres", ha senyalat Basté.
Tot i que cada programa dura una hora, l'enregistrament és força complex i fa que els concursants hagin d'estar entre 4 i 5 hores tancats al plató negociant i maquinant les seves estratègies. Josep M. Mainat, l'altre productor executiu de Gestmusic Endemol, ha explicat que això ajuda al fet que els participants s'oblidin de les càmeres i permet que es coneguin millor els uns als altres.
La posada en escena de "Sis a traïció" és força austera. No hi ha presentador, ni públic, ni hostesses... Només una taula amb els sis participants, dues maletes amb els 50.000 euros i una veu en "off" molt freda que va donant instruccions als concursants. De moment està prevista l'emissió de 13 programes que s'emetran els dimarts en horari de màxima audiència.
Amb l'objectiu d'emportar-se 50.000 euros, sis persones s'asseuen al voltant d'una taula i expliquen per què necessiten els diners. La història pot ser vertadera o falsa, l'important és la capacitat de convèncer i manipular que tenen els participants per finalment guanyar el premi econòmic. Aquest és el plantejament inicial del concurs. A partir d'aquí comença un complex i pervers joc psicològic on tot s'hi val. I és que són els mateixos concursants qui van eliminant els seus adversaris mitjançant aliances i traïcions. A més, per facilitar els pactes i les estratègies hi ha la "Cambra de les conspiracions", un espai on els participants es poden reunir de dos en dos sense que els altres els sentin.
Al final només queden dos finalistes, que primer hauran de descobrir si les històries dels seus companys eliminats eren certes o no. Cada error els costarà 10.000 euros. El moment més important i més tens, però, arriba quan han de dir si volen compartir el premi o no. Seran lleials i compartiran els diners? Un dels dos trairà l'altre i s'emportarà tot el premi? O tots dos es trairan i se n'aniran amb les mans buides?
En la presentació del programa davant els mitjans de comunicació, Toni Cruz, un dels productors executius de Gestmusic Endemol, ha explicat que es tracta d'un format que està triomfant a l'Argentina i l'ha definit com un programa "dur que mostra la capacitat d'engany que tenen les persones". Per la seva banda, Carme Basté, directora de Programes i subdirectora de TVC, ha assenyalat que tot i que comença a l'estiu aquest projecte és una de les grans apostes de la cadena per a la tardor i ha afegit que allò que més els va agradar és la gran tensió que es genera. "Ens va recordar l'obra teatral de Jordi Galceran "El mètode Grönholm", on no importa tant qui som ni com som, sinó l'opinió que tenen els altres de nosaltres", ha senyalat Basté.
Tot i que cada programa dura una hora, l'enregistrament és força complex i fa que els concursants hagin d'estar entre 4 i 5 hores tancats al plató negociant i maquinant les seves estratègies. Josep M. Mainat, l'altre productor executiu de Gestmusic Endemol, ha explicat que això ajuda al fet que els participants s'oblidin de les càmeres i permet que es coneguin millor els uns als altres.
La posada en escena de "Sis a traïció" és força austera. No hi ha presentador, ni públic, ni hostesses... Només una taula amb els sis participants, dues maletes amb els 50.000 euros i una veu en "off" molt freda que va donant instruccions als concursants. De moment està prevista l'emissió de 13 programes que s'emetran els dimarts en horari de màxima audiència.

